kan systeemherstel niet aan zetten win7-64

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je de command-line als administrator uitgevoerd?
Deze opgeloste link #11 gaat precies over hetzelfde probleem. daar kun je ook zien hoe je evt. eigenaar van de hele schijf wordt.
Succes.

ik heb die complete link gevolgd, alle stappen geprobeerd, ik dacht het meest te kunnen veranderen met de c:schijf/eigenschappen/beveiliging e.d, de computer is een hele tijd bezig geweest om machtigingen over te zetten (er kwamen ook schermpjes voorbij met toegang geweigerd)en er is dus niets verandert, als ik whoami /priv intoets in het dosscherm krijg ik ongeveer 20 regels met wat allemaal niet gemachtigt is??
ik raak een beetje uitgeblust.
gelukkig regent het de hele dag.
grtjs boomer2

Dat is normaal,die melding,dat komt omdat er bepaalde bestanden in gebruik zijn,meestal systeembestanden,gewoon op "alles negeren" drukken. Ik heb toevallig een progje voor je gevonden waar je misschien mee geholpen bent,zelf heb ik 't nog niet uitgetest (tijdgebrek) en je moet op de website even in het zoekvak (rechtsboven) System Restore Manager intikken. (normaliter beveel ik geen progs aan die ik nog niet zelf heb uitgetest)
Succes.

Laatst bewerkt:
kan systeemherstel niet aanzetten

Weet je zeker dat je geen virus hebt die dit blokkeerd ?

volgens mij is dat uitgesloten, bij mij loopt norman security suite constant mee,is zeer kritisch,vaak te kritisch.
scant de hele dag door en gooit regelmatig wat in de quarantaine.
het zou wel een vreemde virus wezen die alleen maar je systeem beveiliging blokkeert.
ik kan zelf wel een herstelpunt aanmaken.dat is het probleem niet, als ik wil upgraden moet dat via windows anytime en vandaaruit wil die eerst een herstelpunt maken en dat laat "mijn" systeem beheer niet toe.
grtjs boomer2

Als het dat is.
Windows maakt automatisch zelf een herstelpunt aan voor de upgrade en uitgesloten is niets. Het feit dat je antivirussoftware hebt draaien sluit je niet uit van een evt. infectie. Er zijn virussen die speciaal het systeemherstel uitschakelen/overnemen om te verhinderen dat je de infectie definitief kan verwijderen.
maar ik kan nog steeds niets veranderen bij systeembeveiliging
het feit,na alles wat je al geprobeerd hebt,dat je bij systeembeveiliging niets kan veranderen moet je nu toch langzaam achterdochtig gaan maken en ik raad je ook aan op de link in m'n handtekening te klikken en Mbam er eens op los te laten. (met NL handleiding)

bij mij draait ook constant Malwarebites;antimalwar 1.46 database 4052 mee, samen met antivirus/antispy/antispam en personal firewall van Norman.
als deze niet goed zouden werken, welke software is dan wel goed!
het euvel is nog niet verholpen ,ik ben er op dit moment even wat minder mee bezig.
het is een beetje tijdrovend.
grtjs boomer2

ik heb het probleem opgelost op een radicale manier.
ik heb op een nieuwsgroep een win 7-64 ulti gevonden en die eroverheen gedaan:thumb:, binnen 45 minuten klaar, ik moet alleen de overige software opnieuw installeren, maar dat gaat een stuk sneller dan 3 weken klooien en geen stap vooruit te komen.
mijn dank voor iedereen die hier over meegedacht heeft,alleen jammer dat het geen resultaat heeft opgeleverd.
grtjs boomer2

Laatst bewerkt:
Goed gedaan:thumb::thumb::thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan