• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kan tabbladkleur niet wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pat007

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2008
Goeie middag,

Ik probeer mij tabblad kleur te wijzigen, tabblad rechts klik maar ik kan de tabblad kleur niet aanklikken ook de knop blad beveiligen als verwijderen en zichtbaar maken.
deze staan allemaal in het licht grijs.
Is er soms een instelling die ik over het hoofd zie?

Mvg,

pat007

Dan zal het tabblad al beveiligd zijn en moet je dat er eerst af halen.

Lijkt erop dat de werkmap beveiligd is.

Menu Controleren > Werkmap beveiligen

Edmoor en AxelCel,

De knoppen werkmap en blad beveiligingen staan allebei in het grijs, dus kan ik niet op klikken.
Bij mijn weten heb in de werkbladen nooit beveiligd.
In vba kan hij de werkmap niet weergeven.

Mvg,
pat007

Plaats dan dat document eens hier.

edmoor,

Bedankt voor het mee zoeken.
Iets begrijp ik toch niet, ik gebruik dat bestand al jaren data verwijderen datum aanpassen en opslaan als.
Heb juist mijn vorige jaren getest en daar is niks mis mee.

Mvg,
pat007

Ik kan alleen wat zeggen over het document dat je plaatste.
Plaats dan ook eens zo'n andere.

Alle tabjes in het bestand in #6 selecteren --> rechtsklikken op 1 van de tabjes en de hele handel kopiëren naar een nieuw bestand. Dan heb je geen last meer van de beveiliging en ben je ook de macro's kwijt.

Bedankt VenA,

Met koperen en plakken naar een nieuwe map is het opgelost.
Toen ik eerst wilde kopiëren kreeg ik de melding dat het bestand gedeeld was, dan tab voor tab gedaan en geen problemen meer.

Mvg,

pat007

Da's mooi.:d Tip: zet de gegevens van die 12 losse maandtabjes gewoon in 1 tabel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan