Kan Trust webcam niet installeren (Driver remover werkt niet)

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilot30

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2007
Hallo, Ik kan mijn Trust webcam WB 3320X Hires niet meer installeren. Elke keer wanneer ik dit wil doen komt de mededeling op het scherm "Driver Remover werkt niet".
Ik weet niet hoe ik dit komt, maar het is niet mogelijk om de driver software opnieuw te installeren.
Hoe kan ik de driver un-installen om de driver opnieuw te installeren? Ik heb i hetforum gezocht maar kwam niet aan de oplossing.
Of werkt deze webcam niet onder windows 8.1 ?

Hallo,

Download de laatste drivers voor je besturingssysteem hier: http://www.trust.com/nl-nl/all-products/15354-hires-webcam-live-wb3320x

Om je driver te verwijderen:
Druk op de Windows-knop, vul Apparaatbeheer in en druk op enter.
Als je driver al geïnstalleerd is, staat het hier bij, waarschijnlijk onder Beeldapparaten. Rechtsklik op het apparaat en druk op Installatie ongedaan maken.

Vervolgens...
Herstart de PC, download de laatste versie driver van de hierboven genoemde link en installeer deze. Dit zou moeten werken!

Succes,

d0mzy

Bedankt voor uw snelle reactie.
Heb de raad opgevolgd. Bij de controle in Skype laat hij een keer het beeld van de webcam zien, (ik denk, Voor elkaar !!!)
Maar bij het afsluiten van Skype schakelt de webcam niet uit en krijg ik het beeld ook niet meer te zien in Skype, maar geeft een foutcode:
Video niet mogelijk. Probeer andere programma's die mogelijk uw webcam gebruiken af te sluiten.
Ik heb echter geen andere programma's waarvoor de webcam gebruikt kan worden. Misschien nog een goede raad??

Hallo,

Fijn om te horen dat het met de installatie goed is gegaan.

Probeer Skype af te sluiten. Desnoods met Taakbeheer. Haal de kabel van de Webcam er uit en steek die er op nieuw in. (= reset) Laat Windows alles weer even herkennen en installeren.

Start nu Skype weer op en test uw video nog eens. Dat moet volgens mij voldoende zijn om te werken.

Succes,

Fantastisch! Vergeet niet de vraag op opgelost te zetten.

Geen dank,

d0mzy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan