Kan update ook kosteloos?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Valijn

Banned
Lid geworden
23 nov 2005
Bij systemanalyse met Everest wordt mij geadviseerd te kijken naar een BIOS-update.
Vervolgens kom ik op een site terecht waar ik dat voor $ 29,95 kan doen ..... !
Gaat het updates van een bios altijd met dit soort kosten gepaard, of kan dat ook kosteloos?
En uiteraard, zo ja, hoe en waar dan?

Bedankt voor jullie reacties

Bijlagen

• BIOS.JPG
    BIOS.JPG
    16,1 KB · Weergaven: 41
Dat kan natuurlijk gratis. Ga naar de site van de fabrikant van je moederbord en kijk daar bij het juiste type (!!!) van je moederbord of er bios-updates zijn.

Maar waarom zou je gaan updaten? 1 foutje en je Mobo kan bij het vuil.
Werkt alles goed? Everest zegt al snel dat je een update moet doen maar als jij niks aan je hardware veranderd hebt zou ik het lekker zo laten.

Ja natuurlijk ...

Maar ik heb een externe harddisk bij de MediaMarkt gekocht (Conceptronic behuizing met Samsung schijf); hierbij wordt software geleverd waardoor je met een druk op de knop op het front van de behuizing direct een backup kunt maken .... en dat werkt niet.
Dus een mailtje naar conceptronic, die me adviseert om te kijken naar een update van de bios.
Zoals je ziet een MSI moederboard.
Bij Medion wordt geen biosupdate, later dan die er al op staat, gemeld.
Wat is de site van MSI?
Want Medion is niet de enige die pc's met dit moederboard levert....

Dit is de site van MSI:
http://www.msi-computer.nl/

Je hebt kans dat je jou moederbord daar helemaal niet kunt vinden. Daarnaast, mocht je wel een update vinden, zorg dat je exact weet wat je moet doen.

Raymond Bos zei:
Ik kan hem in ieder geval niet vinden op de site van MSI!!
Daarom gaf ik al wat aan. Medion pc's hebben wel is waar moederbord van MSI, maar de updates enz, lopen via Medion.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan