Kan uTorrent niet verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter kalm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Beste helpers, ik wil utorrent verwijderen maar dan krijg ik de volgende melding.
U bent niet gemachtigd om het programma te verwijderen.
Ups wat nu???????:shocked:

utorrent

Hoi Krolik, ik probeer het programma te downloaden, maar het lukt niet. Ik krijg een leegpagina te zien.

Tot zo ver ik weet verwijderd/dëinstalleert Unlocker geen software meer gelockte mappen en bestanden.

utorrent

Mijn systeem laat het downloaden niet toe en ik krijg deze enge melding:
Het programma bevat virussen en malware...........:shocked: Schrik

Bij mij werkt het uitstekend, zowel op windows 8.1 als 10. Bovendien is dit van tweakers.net. Ik denk wel dat die te vertrouwen is.

Laatst bewerkt:
revo-uninstaller(download begint direct)
daarna setup.exe uitvoeren en dan installeren.

Probeer dit eens en zie of je daarmee wel het programma kan verwijderen, wel programma als admin uitvoeren.

En dan zou ik aanraden als je programma hebt geselecteerd met rechtermuisknop en dan deinstalleren dat je het op gemiddeld laat, dan heeft hij even tijd nodig, daarna deinstalleer je het en wis je alle registerverwijzingen en andere die gevonden worden.

Laatst bewerkt:
@Krolik,

Hoe deïnstalleer jij programma's dan met Unlocker, misschien handig als je het uitlegt want volgens mij is het alleen voor bestanden en mappen. Correct me if I am wrong ;)

utorrent

Hoi gast0664, ik heb utorrent proberen te verwijderen met het tooltje, maar het is niet gelukt. Ik krijg de melding dat er een foutive deinstallatie-opdracht is gegeven.

Een programma is een bestand. Je moet het te verwijderen programmma/map selecteren en dan linksonder een actie selecteren, zoals b.v. verwijderen.

Een programma is een bestand. Je moet het te verwijderen programmma/map selecteren en dan linksonder een actie selecteren, zoals b.v. verwijderen.

Wat ik bedoel is dat de toegang tot de map met het programma en z'n uitbreidingen 'DLL's' geweigerd is, en dus moet je ownership nemen. Als je het van de hele map doet dan hoef je niet alle bestanden individueel te doen.

OK, ik heb het dus altijd zo gedaan met enkele bestanden en niet met hele mappen.

utorrent

Beste helpers, omdat ik de installatiemap van Utorrent nergens kon vinden: heb ik besloten om Utorrent via systeemherstel te verwijderen. Het is gelukt, ik ben blij dat ik er van af ben. Volgens mij is Utorrent niet te vertrouwen.
Jullie allemaal bedankt voor jullie hulp, groetjes Kalm:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan