Kan via Incredmail geen malis versturen en of ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

chimps

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2012
Berichten
12
Ik kan sinds enkele dagen geen mails meer ontvangen en verzenden via incredimail.
Kon ook niets ontvangen via webmail en heb toen bij internetopties het vinkje bij foutoplossing scripts (internet explorer) weggehaald en toen werkte webmail weer maar nog steeds bij incredimail niets ?! wat te doen ??:evil:
 
Laatst bewerkt:
Open de browser?
IE?

Dan Extra, Internet Opties, Geavanceerd en click op geavanceerde instellingen herstellen.
Kijk ook even bij Extra, Internet Opties programma's. Internetprogramma's: staat daar het door je gewenste mailprogramma bij Mail.
Zo nee dit selecteren of IM instellen bij standaardprogramma's (start, standaardprogramma's).
 
Dank voor je advies maar lukt nog steeds niet en nu is ook mijn werkbalk verdwenen:(
 
Welke werkbalk? In te stellen via Beeld, werkbalken.
 
ja., rechtsboven kan ik op zo´n icoontje clicken en dan kan ik op Extra (alt plusx) clicken maar hoe krijg ik hem gewoon weer normaal als werkbalk bovenin mijn scherm ?
 
In vrije ruimte rechtsclicken en Menubalk aanvinken op werkbalken clicken of werkbalk Favorieten
 
Laatst bewerkt:
dank zoeff gelukt ander probleem kijk ik morgen wel weer na want dat blijft een mysterie:D:thumb:
 
Hoe kan ik trouwens mijn mailinstellingen controleren ? waar vindt ik die ??
 
Je mailinstellingen zelf, zal je moeten controleren in het programma zelf: http://support.combell.com/questions/82/

Daarnaast kan je in IE aangeven welk standaardprogramma je wenst te gebruiken.

Verder zal je natuurlijk toestemming moeten geven aan de Firewall.
 
Chimps,
Welkom op Helpmij.nl

Ik heb je vraag verplaatst naar: Software > Mail programma's > E-Mailprogramma's overig
Daar past hij beter onder.
 
Geklooi met Incredimail

probleem van geen mail kunnen ontvangen en kunnen versturen via Incredimail blijft maar duren.
Ga dan naar hulpmiddelen en druk op email accounts en haal dan mijn standaard email account weg en plaats hem weer terug en dan werkt het even en daarna weer hetzelfde probleem. Ook als ik iets wil verzenden gaat het niet weg maar zie het niet bij postvakverzonden en ook niet bij postvak uit nog niet verzonden berichten :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan