argentijntje
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jan 2004
Sinds kort ben ik vanuit Spanje verbonden met een server in Nederland. Dit ivm werk.
Mijn internetverbinding loopt via Wanadoo.
Outlook Express werkt nog niet helemaal zoals het moet.
Voor mijn POP3 adres gebruikt ik het adres van de server in Nederland.
Voor het SMTP adres ben ik nog op zoek naar de juiste.
Ik kan dus wel vanuit OE berichten ontvangen maar niet verzenden en dit is hard nodig.
Volgens mij is het emailadres van de server correct. Ook mijn verbinding met Wanadoo werkt en is geselecteerd.
Ter info: ik ontvang de volgende foutmeldingen:
Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is scebeleggersmail@yahoo.com. Onderwerp 'test', Account: 'mail.websight.nl', Server: 'smtp.wanadoo.es', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 From no válido / Usuario no autentificado', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79
Kan het bericht niet openen vanuit de map Postvak UIT. Account: 'mail.websight.nl', Server: 'smtp.wanadoo.es', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800420C8
Het geweigerde emailadres is een correct adres.
Heeft iemand een suggestie?
Muchas gracias!
Martijn.:thumb:
Mijn internetverbinding loopt via Wanadoo.
Outlook Express werkt nog niet helemaal zoals het moet.
Voor mijn POP3 adres gebruikt ik het adres van de server in Nederland.
Voor het SMTP adres ben ik nog op zoek naar de juiste.
Ik kan dus wel vanuit OE berichten ontvangen maar niet verzenden en dit is hard nodig.
Volgens mij is het emailadres van de server correct. Ook mijn verbinding met Wanadoo werkt en is geselecteerd.
Ter info: ik ontvang de volgende foutmeldingen:
Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is scebeleggersmail@yahoo.com. Onderwerp 'test', Account: 'mail.websight.nl', Server: 'smtp.wanadoo.es', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 From no válido / Usuario no autentificado', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79
Kan het bericht niet openen vanuit de map Postvak UIT. Account: 'mail.websight.nl', Server: 'smtp.wanadoo.es', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800420C8
Het geweigerde emailadres is een correct adres.
Heeft iemand een suggestie?
Muchas gracias!
Martijn.:thumb: