Kan virus niet verwijderen, windows0 en system 32

Status
Niet open voor verdere reacties.

omer2006

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 sep 2009
Berichten
1
Wie o wie kan mij helpen. Heb al een paar dagen een hardnekkige virus die ik niet kan verwijderen. Het vervelende is dat ik niks kan installeren, zelf geen hitmanpro, laat staan een andere antivirus programma. Heb xp professional sp3.
Volgende log van hijackthis.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 22:39:41, on 9-9-2009
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.5512)
Boot mode: Safe mode with network support



Help help help....kan bijna niks installeren, zelfs geen msn oid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er worden hier op het forum geen HiJackThis logs meer nagekeken.
Wat je kunt doen is de inhoud van je HijackThis log plakken in het grote vlak in deze site en dan klikken op Analyze.
Je zult dan een paar aanbevelingen zien, die je kunt aanvinken in Hijackthis en dan verwijderen.

Hiermee is overigens geen zekerheid dat het probleem opgelost is wegblijft, maar het kan een begin zijn naar herstel.

Overigens geeft die site ook een opmerking over dat alles in C:\Windows.0 is geïnstalleerd. Vraag je af of in die map écht Windows staat. Dat geeft het idee dat je ooit een herinstallatie van Windows gedaan hebt in een andere map dan C:\Windows.

Haal dus in ieder geval je log weg uit je originele posting. Het kan ook zijn dat een moderator je HijackThis log al verwijdert voordat je dat zelf kunt doen, maar is dat nog niet gebeurd, dan zelf even aanpassen en HijackThis log verwijderen.

Pas je originele vraag aan naar waar je je pc het best mee kunt laten scannen. Omdat je blijkbaar nu slecht programma's kunt installeren zou een online virusscan dus mogelijk je verder kunnen helpen.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan