Sinds enkele dagen ontvang ik per dag tientallen emails met als onderwerp : Zon AntiVirus scan resultaten
Het gaat steeds om twee verschillende meldingen nl :
1. Dit bericht is automatisch gegenereerd door de zonnet.nl mail server om u te waarschuwen dat de e-mail met als afzender cbsfundament@planet.nl is geinfecteerd met virus: HTML/IFrame_Exploit*.
Het virus is verwijderd.
2. Dit bericht is automatisch gegenereerd door de zonnet.nl mail server om u te waarschuwen dat de e-mail met als afzender cbsfundament@planet.nl is geinfecteerd met virus: Win32/Swen.A@mm.
Het virus is verwijderd.
Ik heb alle mogelijke virusscanners en verwijdertools op mijn PC geinstalleerd en laten draaien.
De virussen worden niet gevonden
Waar komen deze emails toch vandaan en hoe stop ik deze stroom van berichten ?
Ik word er helemaal gek van.
Het gaat steeds om twee verschillende meldingen nl :
1. Dit bericht is automatisch gegenereerd door de zonnet.nl mail server om u te waarschuwen dat de e-mail met als afzender cbsfundament@planet.nl is geinfecteerd met virus: HTML/IFrame_Exploit*.
Het virus is verwijderd.
2. Dit bericht is automatisch gegenereerd door de zonnet.nl mail server om u te waarschuwen dat de e-mail met als afzender cbsfundament@planet.nl is geinfecteerd met virus: Win32/Swen.A@mm.
Het virus is verwijderd.
Ik heb alle mogelijke virusscanners en verwijdertools op mijn PC geinstalleerd en laten draaien.
De virussen worden niet gevonden
Waar komen deze emails toch vandaan en hoe stop ik deze stroom van berichten ?
Ik word er helemaal gek van.