Kan vista niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelio1990

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2006
Hallo allemaal,

ik heb sindskort Windows Vista Ultimati nou ik wou dit dus installeren maar
iedere keer gaat het weer mis. Tijdens het installeren geeft hij aan dat hij de installatie bestanden niet kan vinden en dat ze misschien beschadigd zijn. Ik heb de dvd nagekeken maar die is helemaal perfect geen krasje te vinden.
Heb zelfs al geprobeerd Vista op een andere hardeschijf te installeren maar ook dit mocht niet werken

Iemand misschien een idee waar het hier aan kan liggen

Groeten

heb je vista gedownloaded en op een normale cd gezet ?
of gedownloaded en op een DVD schijf gezet ?
vista werkt alleen op een DVD schijfje

als je de DVD met Vista gekregen heb via een Gratis Upgrade zou je kunnen bellen
of mailen met Microsoft
andere manieren mag en kan ik niet meer over zeggen als je Vista illegaal hebt gekregen
eigenlijk mag ik het niet eens vertellen dat het op een DVD schijf gebrant moet worden ivm de regels van helpmij.nl hoop dat ik nu niet al te ver ben gegaan :confused: :cool: :D

Heb je de welbekende 0x80070241-foutmelding?

Er zijn een paar downloads in omloop die dit probleem hebben.

Gekke is dat ik ook een download heb die zeker weten 100% werkt, daar ik deze zonder problemen op mijn eigen pc en op een gloednieuwe laptop van iemand heb geinstalleerd.

Echter kan de laptop van mijn pa ook Vista draaien volgens die Vista Check-tool van Microsoft, maar ik krijg met diezelfde Vista-dvd die ik ook kon installeren op mijn eigen pc, de bovenstaande foutmelding.

Maar misschien ligt het ook wel aan het feit dat die Vista Check-tool vermeldt dat er in die laptop van mijn pa 512mb geheugen zit, maar dit in de praktijk 480mb is. (512mb min 32mb shared videogeheugen)

Hallo,

nou ik heb een AMD Athlon 64 3400+
met 1024 ddr werkgeheugen.
dus ik dacht dat dit wel genoeg moet zijn voor vista aangezien iemand die ik ken Ultimate kan draaien op een computer met 800 mhz en 512 mb werkgeheugen.

Groeten

Heb je de welbekende 0x80070241-foutmelding?

Er zijn een paar downloads in omloop die dit probleem hebben.

Gekke is dat ik ook een download heb die zeker weten 100% werkt, daar ik deze zonder problemen op mijn eigen pc en op een gloednieuwe laptop van iemand heb geinstalleerd.

Echter kan de laptop van mijn pa ook Vista draaien volgens die Vista Check-tool van Microsoft, maar ik krijg met diezelfde Vista-dvd die ik ook kon installeren op mijn eigen pc, de bovenstaande foutmelding.

Maar misschien ligt het ook wel aan het feit dat die Vista Check-tool vermeldt dat er in die laptop van mijn pa 512mb geheugen zit, maar dit in de praktijk 480mb is. (512mb min 32mb shared videogeheugen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan