kan vista niet installeren??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikeytjee

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2007
hoi

Ik kwam gisteren terug van vakantie en ik wilde mijn pc aandoen toen bleek mijn hele hdd leeg te zijn, nja dat was opzich niet zo erg totdat ik vista wilde installeren.
alles gaat goed totdat ik de hdd moet selecteren, als ik de hdd selecteer geeft hij aan "windows is unable to find a system volume that meets the criteria for installation"
ik heb de hdd geformatteerd enz. Maar zonder geluk
kan iemand mij helpen ?

Mike

Hoe kun je de HDD formatteren als je hem niet kunt selecteren?

En als je schijf opeens leeg is dan zou deze misschien ook wel eens kapot kunnen zijn he ;). En dat dat vervolgens de reden is voor de installatie problemen.

ja, als de harde schijf niet herkend wordt en ook al niet in de bios ben ik het helemaal eens met XP_PC dat die harde schijf wel eens kapot zou kunnen zijn :confused:

Hoe kun je de HDD formatteren als je hem niet kunt selecteren?

En als je schijf opeens leeg is dan zou deze misschien ook wel eens kapot kunnen zijn he ;). En dat dat vervolgens de reden is voor de installatie problemen.

ik heb osx op een andere hdd en met hirens boot cd geformatteerd en hij herkent mijn hdd wel in de bios en ook in osx herkent hij mijn hdd...
dus hij is niet kapot..

Edit ik heb net gehoord dat het mijn buurmeisje was die per onfeluk de hdd heeft geformatteerd toen ze iets wou installeren (besturingssyteem)

dan heb je waarschijnlijk gewoon de drivers niet voor je harde schijf nodig heeft om vista te installeren...

je hebt de harde schijf dus al volledig geformateerd?

als je mij kan zeggen welke harde schijf je hebt kan ik je beter helpen.
wat je eerst al eens kan proberen is in de bios de schijfdetectie of onder welk onderdeel dat ook mag staan als IDE instellen.

je hebt de harde schijf dus al volledig geformateerd?

als je mij kan zeggen welke harde schijf je hebt kan ik je beter helpen.
wat je eerst al eens kan proberen is in de bios de schijfdetectie of onder welk onderdeel dat ook mag staan als IDE instellen.

OPGELOST, ik ben naar een vriend gegaan met mijn harde schijf, toen heb ik hem volledig geformatteerd en vervolgens installeerde hij het gewoon nu kan ik weer lekker computeren thnx helpmij :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan