Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Ik denk dat er iets ontbreekt aan je bestand, had echter geen zin uit te zoeken wat. Op de Excel-pagina op mijn site heb ik een werkend exemplaar geplaatst. Hij komt overigens oorspronkelijk van http://www.batchgeo.com/excel/Ik heb geen probleem om het van de site te downloaden en te openen. Ik zal ook een rar plaatsen.
Wim,Ik snap het niet maar bij beiden krijg ik geen kaart uitgeprint. (Printvoorbeeld) Mis ik een of andere verwijzing naar een object library?
Wim,Mis ik een of andere verwijzing naar een object library?
Rudi,Weliswaar met een omweggetje, maar de kaart kan afgedrukt worden.
Rudi,Weliswaar met een omweggetje, maar de kaart kan afgedrukt worden.
sq(j, 12) = Replace(Mid(strResponse, InStr(strResponse, " uur ") - 2, 2), Chr(34), "") / 24 + minu / 1440
sq(j, 12) = Replace(Mid(strResponse, InStr(strResponse, " uur ") - 2, 2), ">", "") / 24 + minu / 1440
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.