Kan webcam niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

veerlevmierlo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2007
hallo,

Ik kan mijn webcam niet instaleren. Ik heb geprobeerd de software van internet te downloaden maar dit werkte niet. Nu is mijn vraag aan iemand, weten jullie hoe ik dit kan doen. of waar ik de benodigde software kan vinden.
Ik ben niet echt thuis in de computerwereld daarom vind ik het ook erg lastig om de juiste dingen te vinden:confused:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
:thumb:
groetjes
veerle

hallo,

Ik kan mijn webcam niet instaleren. Ik heb geprobeerd de software van internet te downloaden maar dit werkte niet. Nu is mijn vraag aan iemand, weten jullie hoe ik dit kan doen. of waar ik de benodigde software kan vinden.
Ik ben niet echt thuis in de computerwereld daarom vind ik het ook erg lastig om de juiste dingen te vinden:confused:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
:thumb:
groetjes
veerle[

Beste Veerle,

kijk even hierboven, onder mijn naam, Chippy D.
Er staat een link, die ook geschikt is voor Xp, zowel voor Vista.
Je moet eerst de software downloaden, instaleren. Mocht Windows zeggen dat deze driver niet kompatibel is, moet je deze negeren, ik gelooof tot tweemaal toe. Dan je PC heropstarten, en nadien je cam op je pc aansluiten. En dan moet deze werken.

Mocht je problemen hebben met de soft, kan je me altijd een mailtje sturen.

groetjes Chippy D:thumb:

ps. hierbij even vlug de link voor de software.
http://www.canyon-tech.com/support/d...09104117056004

kan webcam niet instaleren

Hallo Chippy D

Ik heb zojuist de link geopend waar jij mij naar verwees. Ik heb deze sofware geinstaleerd. Altans dat denk ik. Maar nu het volgende
ik krijg nu in een menu in van mijn pc een hoop dingen te zien. Er komt ook bij te staan: Alle documenten uitpakken. Ik heb nu niet echt een idee wat ik hiermee moet doen??
Zou jij mij dit willen uitleggen
:D
groetjes
veerle

webcam installeren? welke? merk en type?
besturingstysteem? XP,Vista,win 98

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan