kan website niet meer updaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

stanly cup

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jun 2004
Na een crach van mijn pc heb ik dreamweaver mx geinstaleerd op mij labtop. Ik wilde mijn site gaan updaten maar dreamweaver kan mijn site niet meer updaten.
Omdat ik dreamweaver opnieuw moest instaleren moest ik ook de site redefinen. Ik gebruik gewoon een kopie van mijn website. geen speciale backup van dreamweaver ofzo. Ik vermoed dat ik nu bij mijn server twee dezelfde sites online heb. Ze bestaan naast elkaar. want alles in dreamveaver doet het, hij zegt dat hij upload etc maar de website blijft hetzelfde. Haal ik de remote site up dan is het de site die ik upload vanaf mijn labtop. De remote site die ik ooit via de pc heb geupload, voor de crash, kan ik niet meer controleren.

Wie kan mij helpen?

Iwan

Probeer een via ftp op je site te komen en kijk daar eens of er daar wat dubbel staat. Een makkelijke en gratis ftp programma is WS_ftp light

Bedankt voor de snelle reactie!
Ik kan het dus niet oplossen met dreamweaver zelf?
Want sinds gisteren kan ik geen programma's meer downloaden. Kan dit door een virus?
Windows zegt dat ze de server of site niet kunnen vinden.
Wat een pech weer!! want een ftp prog downloaden lukt nu niet.

Iemand wederom een idee?

Iwan

Kun je wel gewoon het internet nog op?? Anders lijkt dit zeker op een virus, ik zou even scannen bij Housecall

Ja qua internet doet alles het. Niet een download lukt, ik heb verschillende sites gebprobeerd.,
Mijn virus scanner zegt niks ik zal de jouwe proberen.

Alles behalve het downloaden doet het weer.
Het ftp programma binnen dreamweaver werkt helaas niet goed.
Een extern ftp werk nu weer prima.
Ik blijf het vreemd vinden dat dreamweaver zo raar blijft doen.
Dreamweaver geeft dit aan: cant find www/550/www/
Hij kan mij www root folder niet meer vinden.
Die 550 vind ik raar.

Iwan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan