Kan wel mail ontvangen maar niet versturen

• Onderwerp starter Onderwerp starter iet
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

iet

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2003
Hoi,

Ik heb een vervelend probleempje. Ik kan sinds gisteren wel mail ontvangen via mijn eigen domeinnaam (mail) maar kan er geen meer versturen. Ik heb 3 verschillende domeinnamen met email adressen maar het versturen gaat bij alle 3 niet. Ik heb vandaag op mijn werk waar ik aangesloten ben op het wireless netwerk wel emails kunnen versturen, ligt dus niet aan de server of aan de laptop zelf. Pc thuis heeft hetzelfde probleem. Heb mijn modem en router al gereset maar dit haalde ook niets uit. Heb een linksys router met een UPC kabel aansluiting (modem).

Weet een van jullie een oplossing??

Alvast bedankt!

Iet

Waarschijnlijk heb je @Home, is het niet? Verander je mailserver dan even van "mail" naar "mail.home.nl". Dit doet zich (bij @Home) voor zodra je achter een router gaat zitten en het zou fijn zijn als @Home daar duidelijker in zou worden

Nee, ben bij chello, heeft voorheen wel altijd goed gewerkt. heb nu mail.domeinnaam.nl bij outgoing messages. Zou ik dit in mail.chello.nl moeten veranderen??

heb ik gedaan: mail.chello.nl, werkt weer SUPER!!! Thanks!

Iet

dat klopt wel, misschien moet je een dag afwachten.

voor mij ander email account heb ik ook voor SMTP mail ook mail.chello.nl staan.

Succes, ik zie dat het inmiddels is opgelost.

Het is al een tijdje zo dat de pop3 en SMTP server van chello op "mail.chello.nl" staan.
De oude instellingen kunnen nog wel werken, maar als die niet meer werken, dan wordt het gewoon de nieuwe instelling.

Dat ben ik met je eens, ik heb dat via chello zo door gekregen..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan