Kan Win10 Backup van C Schijf niet terugzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Berichten
1.213
Na instaleren en alles goed zetten van de Win10 instalatie heb ik een complete backup gemaakt van de C Schijf met de gedachte als er wat mis gaat kan ik dat terugzetten.
Nu is het dus nodig alleen krijg ik het niet voor elkaar de Backup 32GB groot staat op een externe schijf. dan doe ik wat hier staat. alleen kan ik nergens aangeven waar de backup staat Dus op deze manier werkt het niet


Open Back-up maken en terugzetten door achtereenvolgens te klikken op de knop StartAfbeelding van de knop Start, Configuratiescherm, Systeem en onderhoud en Back-up maken en terugzetten.

Ga op een van de volgende manieren te werk:

Als u uw bestanden wilt terugzetten, klikt u op Mijn bestanden terugzetten.

Als u de bestanden van alle gebruikers wilt terugzetten, klikt u op Bestanden van alle gebruikers herstellen. Beheerdersmachtiging vereistAls u om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of een bevestiging.

Ga op een van de volgende manieren te werk:

Als u de inhoud van de back-up wilt bekijken, klikt u op Bladeren naar \nbestanden of Bladeren naar \nmappen.

Wanneer u naar mappen zoekt, kunt u niet de afzonderlijke bestanden in een map zien. Als u afzonderlijke bestanden wilt zien, kiest u de optie Bladeren naar \nbestanden.

Als u de inhoud van de back-up wilt doorzoeken, klikt u op Zoeken, typt u de volledige of gedeeltelijke bestandsnaam en klikt u vervolgens op Zoeken.
 
Met wat er in win10 staat via instelingen bijwerken en beveiligen windows update herstel en backup
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan