kan win7 niet instaleren op raid conf. geen drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanhamme

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2007
Berichten
11
hallo.

heb zo pas een nieuw systeem gekocht.
moederbord is een msi X79A-GD65 (8D)
heb de instalatie cd geprobeerd en alle drivers op hun website.
met de driver op hun site kan ik mijn c al zien maar windows wil niet omwille van de driver.

kan iemand mij helpen aub.
alvast bedankt.
mvg kevin
 
Laatst bewerkt:
hallo,

neen het is enkel win7.
maar drivers kan je normaal toch gewoon oduwnloaden denk ik. maar weet niet waar laat staan de welke.
en die ik op de site van msi heb afgehaald werkt niet met win7 :(

mvg.
 
hiervan heb ik het volgende van genomen, Intel Rapid Storage Technology Floppy Driver (F6) Description Intel Rapid Storage Technology for SATA RAID and AHCI mode.

of heb ik mij vergist:s
 
welke moet ik dan nemen, heb nu 2 ssd sata 3 corsair force van ieder 60 gb. in raid o dus.
 
hallo, heb deze gedownload uitgepakt, op cd gezet. de windows cd in de computer en opgestart. tot aan waar je de schijf moet selecteren en dan de cd er in met Intel Rapid Storage Technology Driver for 7 Series. maar kan geen drivers vinden, er komt op te staan no signed device drivers were found.
heb de 4 aparte mappen opengehad maar vind er geen. ook als ik het vinkje weg klik waare staat: hide drivers that are not compatible whit hardware on this computer. maar ook dan vind die geen drivers???
 
is het normaal dat ik ook geen drivers kan vinden op de megeleverde cd?
zie aleen drivers van Intel Rapid Storage Technology Floppy Driver (F6) maar deze heb ik niet nodig.
 
heb alles afgehaald van msi pagina, alles op 1 cd nergens een geschikte driver voor win7, enkel floppy driver f6 vind ik en kan ik laden zodat ik mijn hd zie maar kan win7 er niet opzetten. nu zit ik hier met een upgrade van 2200 euro dat van geen kanten werkt. de ene error na de andere.:evil: pff
 
heb de raid controler terug in ahci mode gezet zodat ik dus 2 aparte schijven heb en zo geprobeert win 7 te instaleren.
maar nu blijft het hangen bij completing installation. pff denk dat ik er maar beter terug mee naar de winkel ga dit heb ik nog nooit megemaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan