Kan Windows 7 Niet installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

spartacusbloods

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2010
Berichten
184
Nadat ik Ubuntu heb geinstalleerd, wil ik toch weer terug naar Windows 7. Maar wanneer ik hem wil installeren dan zegt hij dat hij Windows niet kan installeren, omdat de partitie NTFS geformateerd moet zijn.

Help mij want ik wil heel erg graag weer terug naar Windows 7.
 
Hoi....

Opstarten vanaf de w7 dvd ..formatteren en kiezen voor ntfs.
Daarna kan je instaleren.
 
Ik was nog een mooie link aan het zoeken voor je maar Harry Snor heeft hem al.:thumb:
 
Dat is weird, ik heb zelf ook ooit Ubuntu erop gehad en had daarna ook een hoop toestanden :(
 
Ja mijn systeem is bruikbaar, want ik draai nu Ubuntu erop. En draait dit progje ook onder Ubuntu? En wat is nu eigenlijk de bedoeling? Ik heb het progje geinstalleerd
 
Laatst bewerkt:
Oke. Open het programma. Je krijgt nu dit:
15ridj4.png


Dubbelklik op je HDD. Klik op : Low-Level-Format

Klik onderaan op: Format this device.

Klik op: Yes

Binnen 5 minuuten is je HDD leeg :) dan moet je gewoon windows CD er in pleuren. En installeren!

p.s. je UBUNTU ben je daarna wel kwijt, en ook je bestandjes. Dus een backup zal ik wel maken!!
 
Laatst bewerkt:
Andere optie:
Download en brand Gparted Live CD
Op dezelfde manier waarop je de Ubuntu installatie-cd hebt gebrand, dus (bijv.) m.b.v. ImgBurn.
Start de pc daarna vanaf die Live CD en ga de partitie verwijderen m.b.v. Gparted.

Overigens zou je het ook moeten kunnen doen met het opstarten van de Ubuntu installatie-cd, daar kiezen dat je "alleen wilt uitproberen" (dus niet installeren op hardddisk). Ook daar zijn dan partitie-managers te starten.

Tijs.
 
Het is beter om hem helemaal te wissen. Anders houd je weinig GB over.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi, dan zit deze optie voor jou er nog op: Klik

Je moet het branden op CD en dan in de computer stoppen. Start daarna de computer opnieuw op.
Windows zal de CD zien. En zal hem zeggen wat jij er mee wilt doen. Kies voor de optie fromateren. En je HDD word ook helemaal gewist.

GR. vliegtuigfan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan