Kan windows 7 niet openen / Installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

wowpatrick

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2013
Berichten
15
Dag beste leden,

Ik heb een Compaq Presario cq61 waar normaal windows 7 op stond, nu ik deze er af had gehaald wegens virussen kon ik er helaas geen Windows 7 op installeren..
Ik heb Windows XP en 8 ook nog geprobeerd en met allen het zelfde probleem.
het tweede wat ik gedaan heb is de Harde schijf van de laptop eruit halen en in een gewone pc gedaan en Windows 7 geinstalleerd ( wat wel lukte)
En helaas doet deze het in de laptop ook niet, hij probeert op te starten en herstart steeds bij het Windows laden scherm.
Het laatste wat ik geprobeerd heb is Linux Ubuntu 12.04 LTS Geinstalleerd, dit lukte wel maar ik heb liever Windows op deze laptop.

EDIT: Als ik Windows probeer te installeren staat er dat ik geen stuurprogamma's heb, ik heb de installatie met 3 verschillende CD's Geprobeerd.
Groetjes Patrick
 
Laatst bewerkt:
Als je windows installeert vanaf een ander systeem en je stopt dan de HDD in een andere computer, crasht windows tijdens het laden negen op de tien keer. Dit komt omdat vele apparaten dan verkeerd zijn geinstalleerd. Soms lukt het wel, als de systemen heel erg op elkaar lijken qua hardware. Maar dan nog zal het zeer instabiel zijn. Wat je wel kan doen is de drivers van de laptop downloaden en een aangepaste Windows 7 installatie USB sleutel maken. Hier wordt dat uitgebreid uitgelegd. Veel succes!
 
Laatst bewerkt:
Kan het zijn dat er geen stuurprogramma aanwezig is voor de hd-controller, probeer die in het bios eens op ide te zetten.
 
Zo iets dergelijks:
Aspire-4740G-BIOS-SATA-IDE-mode-large.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan