Kan Windows media player niet openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dhr R

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Berichten
14
Ik kan Windows Media Player niet openen. Als ik WMP probeer te openen krijg ik de melding "er is een interne toepassingsfout opgetreden".

Ik heb WMP 9 opnieuw geinstalleerd, maar dan krijg ik nog steeds dezelfde melding. WMP 10 heb ik ook geprobeert te installeren, maar dan krijg ik de melding dat ik al de recentste versie van wmp (10) al op mijn pc heb.

Ik heb een beveiligingsupdate van WMP 10 wegeghaald en opnieuw opgestart, maar dan krijg ik nog steeds dezelfde melding. Windows media player komt helemaal niet voor op de software lijst, dus je kan het niet verwijderen, ook niet de map. Ook niet in de veilige modus lukt het niet om WMP te verwijderen.

Ik weet niet wat ik moet doen om WMP aan het werk te krijgen. Ik heb al een heleboel gegoogle naar "er is een interne toepassingsfout opgetreden" , maar daar zit mijn oplossing helaas niet tussen.

Ik wil dat windows media player werkt, omdat sommige files gekoppelt zijn aan WMP (WMV).

Kan iemand mij helpen??
 
Het is inmiddels opgelost. door zelf wat dingen uit te proberen is het mij eindelijk gelukt.

Wat ik heb gedaan is:

Restore registry naar 02052006

toen wilde wmp nog niet opstarten omdat er wmp 10 verwacht is, maar wmp 9 aangetroffen.

Ik installeerde wmp 10 en daarna floep. hij deed het eindelijk.
 
Je hebt een system restore gedaan kan ik hieruit begrijpen? :)

Zet je de vraag nog even op opgelost rechtsonder in beeld?

James :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan