kan windows messenger live niet installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rud06
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rud06

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2008
Hallo

het lukt mij niet om Windows Live Messenger te installeren.
eerst gaf het aan de het programma al geïnstalleerd is op mij pc
na alle sporen te hebben verwijdert, liep de groene blokjes wel,
maar aan het einde geeft het aan dat de programma niet geïnstalleerd is:(
door een foute van dit code nr.:0x8007064c

Probeer eens alles te installeren via deze. Volgens mij kun je ook apart een onderdeel installeren. Klik

ik heb dat allemaal al geprobeerd, Vanaf daar ging het ook niet :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee , Ik heb Windows XP

en dit krijg ik te zien:Messenger is niet geinstalleerd door problemen met de installatie van dit vereiste onderdeel:
. Installer
De installatiebron voor dit product is niet beschikbaar.
Controleer of de bron bestaat en of u toegang tot de bron hebt.
Probeer de Windows-Live programma's opnieuw te installeren.
Er is een onbekende fout opgetreden. hr:0x8007064c

Dit heeft er ook niet mogen baten :(

ik heb er ook Windows live messenger 2012 geprobeerd, die begint wel.en dan krijg ik het te zien:
C:\Documents and settings\Administrator\Mijn Documenten\25309-672460-windows- live- messenger.exe is geen geldige Win-32-toepassing. Kan ik misschien hieraan iets aanpassen of eraan doen ,dat ik het wel kan installeren?

hoi
het is mij nu wel gelukt om de engelse versie van Windows Live Messenger 2011 te downloaden en te installeren.
maar weet u misschien een mogelijkheid dat ik het kan verandert in naar de Nederlandse versie?

Voor Windows XP kun je de taal van Messenger uitsluitend wijzigen door hem in het Nederlands te installeren.
Als je naar deze pagina gaat, dan vind je bij de knop, nu downloaden een optie om de gewenste taal te kiezen.

Hij zou hem automatisch moeten detecteren.

Ja maar de Nederlandse versie pakt het niet bij mij. daarom heb ik de Engels versie genomen :rolleyes:

Gaarne gebruik maken van de knop "Reageer op vraag" of venster Snel reageren.
Nu quote men telkens de voorganger en topics worden zo onnodig lang met wederom de gehele tekst van je voorganger.
Een quote (of een deel van) kan men gebruiken als men ergens specifiek op wilt reageren.

Succes met je vraag.

Oeps ik las deze. Ik begrijp dat messenger dus verdwijnt, dan moet je kennelijk dus een andere weg inslaan. :(

Klikje en begrippen.

Dus ik denk dan dat het weinig zin heeft. Maar ik hoor graag van je hoe je verder gaat. Tja het blijft maar tobben he.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan