Kan Windows niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu krijg ik weer een andere foutmelding, hij bleef dus hangen op 0% 'Windows bestanden uitpakken', dus ik dacht ik laat die even doen, misschien gaat die wel verder. En een uur later kreeg ik deze melding: Kan benodigde bestanden niet installeren. Het bestand is mogelijk beschadigd of dit ontbreken. Zorg ervoor dat alle bestanden die voor de installatie nodig zijn, beschikbaar zijn en start vervolgens de installatie opnieuw. Foutcode: 0x80070017.
Help me aub verder

Ik begin nu toch écht ernstig te twijfelen of jij gebruik maakt van een echte / originele Windows installatie DVD?

Het was gewoon het DVD station dat niet correct werkte. Dus ik heb een bootable usb gemaakt met daarop een iso van Windows 7 en nu werkt alles naar behoren. Ik heb de Windows correct geïnstalleerd en kan hem normaal gebruiken. Bedankt voor jullie hulp!

Ik begin nu toch écht ernstig te twijfelen of jij gebruik maakt van een echte / originele Windows installatie DVD?
Niet twijfelen gast0225, ik heb dit al zo vaak mee gemaakt dat het mij niet verbaasd. Daarom heb ik voor dit doel altijd een USB brander bij de hand.
Heb zelfs mee gemaakt dat Setup na verloop van tijd riep dat hij de CD/DVD niet kon vinden.
Mind you, hij boot van DVD en roept dan kan DVD niet vinden. Te zot voor woorden.
Moet wel toegeven dat het dan vaak oudere hardware betrof, b.v. P4

@ Midia,
Je hoeft waarschijnlijk dat DVD station niet weg te gooien. Het is meestal een probleem van Win7 Setup.
En zet meteen even de vraag op opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan