kan windows xp service pack 3 niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twannieboy

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2006
Hallo allemaal,
Ik heb een laptop met windows xp sp2 en ik wil sp3. Nu heb je zo'n site van windows dat je dat kan installeren maar dan komt er dit te staan:

De website heeft een fout geconstateerd en kan de gevraagde pagina niet weergeven. De onderstaande bronnen kunnen u wellicht helpen het probleem op te lossen:
Ga voor zelfhulp naar:

Veelgestelde vragen
Oplossingen zoeken
Windows Update-nieuwsgroep

Dus het lukt niet.
Kan iemand helpen?

Die melding had ik toevallig laatst nog op mijn laptop, een 2e poging verliep zonder problemen. Op mijn desktop had ik dit gisteren nog, en heb de tip op de MS site uitgeprobeerd en daarna lukte het wel.

De tip omvatte het uitschakelen van AutoUpdate en het hernoemen van een map in Windows/SoftwareDistribution naar SoftwareDistributionOLD, en daarna weer inschakelen van de AutoUpdate functie. Heb je de hulppagina al bekeken?

Ik heb het geprobeert dus eerst autoupdate uitschakelen dan naam wijzigen en dan weer inschakelen maar ik kan nog steeds niet updaten.

En als ik naar mijn hotmail wil en ik typ mijn e-mail en wachtwoord in en ik druk op aanmelden dan staat er kan pagina niet weergeven en ik kan me bij andere online spelletjes zoal bijv. habbo ook niet aanmelden. Misschien heeft dat er iets mee te maken.

Omdat mijn update gelukt is, kom ik niet meer op die pagina terug, heb je de overige tips al eens geprobeerd?
Er stonden namelijk meerdere tips als ik me goed herinner.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan