kan word niet openen vanuit o.express

Status
Niet open voor verdere reacties.

michel.9

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2002
Berichten
10
Ik heb een probleem met outlook express.
Ik heb gisteren SP2 op mijn computer gezet maar alle programma's liepen daarop vast dus heb ik hem weer overgezet op SP1.
Als ik nu in outlook express een e-mail krijg met word/excell of powerpoint berichten dan krijg ik die dus niet meer geopend.
Hoe kan dat?

Groetjes
Michel
 
Krijg je een foutmelding.
Hebben de bijlage wel de juiste extensie.
 
Nee,ik krijg geen foutmelding.
Het icoontje is duidelijk zichtbaar van de meegestuurde bijlage,maar de letters zijn een beetje doorzichtig.
Dus als je er op klikt opent hij het bestand niet.
De bestanden die ik doorgestuurd krijg zijn goed.

Het duurt ook bijna 2 minuten voordat outlook express opstart,als het niet langer is.
De mailbox is niet vol!
 
Als het lichtgrijs is dan zou het kunnen zijn dat jij een instelling niet goed hebt staan.
Nu gebruik ik geen outlook expres maar ik weet de er een instelling is waar bij staat dat bijlagen geblokkeerd unnen worden als ze misschien een virus bevatten.
Dat vinkje moet even uit.
Daar zou je kunnen komen door even de help te gebruiken van outlook express.
 
En wat was het probleem nu.
Dat is namelijk ook wel leuk om te weten.;)
 
ik heb in outlook express in: extra/opties/beveiliging het vinkje bij opslaan of openen van bijlage die mogelijk een virus bevatten niet toestaan" daar heb het vinkje uitgezet en alle bijlages kan ik weer lezen.

Nu heb ik alleen het probleem nog dat mijn computer zeer langzaam opstart.dat is gebeurt nadat ik sp2 er weer afgegooid heb omdat veel programma's vastliepen.
Waar die eerst in 1 minuut opgestart was doet hij er nu bijna 4 minuten over.
Heb jij nog suggesties?
 
Je zou een systeemherstel kunnen doen vanaf een datum voordat jij sp2 er op gezet hebt.
Je kunt hiervoor ook even een nieuwe vraag maken.
Dan gaan anderen ook weer meelezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan