Kan word voor 6.0 bestanden niet laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajroos

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Bij het installeren van Adobe PotoDeluxe 4.0 krijg ik steeds de melding:
Kan word voor 6.0 bestanden niet laden.
Ik heb windows XP.

Wie kan mij helpen.

Dit lijkt me een Photodeluxe-probleem. Daar staat ws ergens een vinkje teveel.

Adobe PhotoDeLuxze 4.01 was de laatste versie van dit programma, en ondersteuning werd op 8 juli 2002, een jaar voor de lancering van XP, gestaakt. (Het nieuwe fotoprogramma van Adobe werd Photoshop Elements).

Onder XP geeft het programma tal van problemen, waarvoor geen patches bestaan.
Soms helpt het om het virtueel geheugen van XP op te hogen, soms helpt het als je XP laat werken onder WIN98 compatibilty mode.

Probleem kan ook nog zijn dat je EasyPhoto op je pc hebt staan. Dat moet je verwijderen, inclusief Ezphoto.ini, Ezphoto.exe, Ezimg25.dll, Cppenv25.dll
Uninstall PhotoDeLuxe. Herstart je pc, en installeer nu PhotoDeLuxe maar weiger eventuele installatie van EasyPhoto.

En als dit niet werkt dan houdt mijn advies (en dat wat ik vond bij betreffende sites) op.

Adobe PhotoDeLuxze 4.01 was de laatste versie van dit programma, en ondersteuning werd op 8 juli 2002, een jaar voor de lancering van XP, gestaakt. (Het nieuwe fotoprogramma van Adobe werd Photoshop Elements).

Onder XP geeft het programma tal van problemen, waarvoor geen patches bestaan.
Soms helpt het om het virtueel geheugen van XP op te hogen, soms helpt het als je XP laat werken onder WIN98 compatibilty mode.

Probleem kan ook nog zijn dat je EasyPhoto op je pc hebt staan. Dat moet je verwijderen, inclusief Ezphoto.ini, Ezphoto.exe, Ezimg25.dll, Cppenv25.dll
Uninstall PhotoDeLuxe. Herstart je pc, en installeer nu PhotoDeLuxe maar weiger eventuele installatie van EasyPhoto.

En als dit niet werkt dan houdt mijn advies (en dat wat ik vond bij betreffende sites) op.

Ron, bedankt voor deze reactie.
Ik ben naar de veilige modus gegaan van Windows. Het probleem is nu verholpen. Want nu staat PhotodeLuxe er weer op, nadat ik hem in de veilige modus heb gedownload
Arie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan