Kan xvid files niet afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JadeKelly

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2005
Hello,

Ik heb een film gedownload wat uit 2 mapjes bestaat cd1 en cd2 er zitten allemaal kleine xvid bestandjes in genaamd alliance-shm1-xvid.001 tot alliance-shm1-xvid.049
nou weet ik bij rar. bestanden als je erop gaat staan je ze kan uitpakken bij deze gaat het niet....
Het 1e bestandje kan ik met vlc player afspelen de rest niet....

Mijn vraag hoe kan ik de hele film gewoon afspelen?

(ik heb gegoogled totdat ik er gek van werd geen oplossing gevonden vandaar dat ik me vraag hier plaats heb uiteraard hier ook eerst rond gekeken niets gevonden)

Wat is de bestandsnaam van het eerste bestandje? Eindigt deze op .rar? Of op .avi?

Als deze op .rar eindigt, download dan 7-zip en open het rar bestandje. Hierna gaat 7-zip automatisch op zoek naar de andere bestanden (.001, .002 etc die wel in dezelfde map moeten staan) en kan er vervolgens 1 avi file van maken.

Thanks voor je reactie,
maar het 1e bestandje eindigt op xvid.001
vandaar dat het mij ook nogal verwart.....

weet je daar iets op?

Ik zou dan denken dat er ook een bestandje tussen moet zitten die eindigt op xvid.rar Dat bestandje moet met 7-zip geopend kunnen worden...

Heb 7zip gedownload wou vervolgens het 1e bestandje ermee uitpakken na 1% stopte het ermee
melding: bestand beschadigd.....
Heb dat hele zooitje toen gedelete en opnieuw gedownload krijg ik precies hetzelfde weer tijdens het uitpakken ook na 1% weer bestand beschadigd!

*zucht* echt frustrerend dit hoef die hele ****** film al niet meer te zien......

thanks anyways for your help

Wat voor extensie staat achter 001, maak deze eens zichtbaar bij mapopties.
vinkje weghalen bij: extensies voor bekende bestandstypen weglaten.

ik heb gisteren alles al verwijderd kan het niet meer checken.....
maar voor de volgende keer, wat had ik dan moeten zien of wat zou een oplossing geweest zijn?

Aan de extensies kan je zien wat voor een bestand het is.

Jammer dat je hem al heb weggegooid :confused:

groet speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan