kan zone alarm niet loaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

sungirl

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2002
Hallo,

Wie kan mij hierbij helpen ?? Ik heb windows fire alarm uitgeschakeld en wilde zone alarm er op hebben.

Als ik klik op hier klikken, kom ik in een scherm met.... Scan in proces, gelijk komt er een klein grijs schermpje met de mededeling: installeren on anuleren, ik klik dus op installeren.

tijdens deze handelingen verschijnt er ook.........

Boven in mn balk een mededeling van......
internet exprorer waarschuwing:
deze website vereist mogelijk activex besturings element interity security van checkpoint software ..... klik hier om het in te stellen.

Dan krijg ik een wit scherm, en gebeurd er niets.

Dan krijg ik deze tekst
The following spyware was detected:

Error: You cannot access this page with your current browser settings or because you have not installed the ActiveX control file.

To download the ActiveX file, click on the yellow bar above the Zone Labs logo in the upper left corner of this page.

Please make sure that you are running Internet Explorer 5.01 or higher, with security settings that allow you to:
Download signed ActiveX controls
Run ActiveX controls and plugins
Script ActiveX controls marked safe for scripting.
You can do this by choosing the "Medium" default level under Tools | Internet Options | Security | Internet Zone. See Internet Explorer help for more information.

wie weet er raad mee???

Ik zou uninstall doen van ZA, die download maar weggooien en
DEZE opnieuw downloaden en installeren.
Het loopt heel vreemd bij je. Nooit risico nemen.

zone alarm

Hoi Elisa,

Nou het is gelukt hoor, vroeg nergens naar, gelijk op mn pc. bedankt.

Ik heb maar gelijk even de 15 gratis dagen genomen, die doet wat meer hé :D

Maar kan je me ook nog even helpen met het instellen van de firewal, mn engels is niet zo best zeker niet technisch.

En ook voor de gewone graag, want die moet ik straks nemen. Of maakt dat niet uit.

alvast bedankt,:thumb:

Eigenlijk hoef je niets in te stellen.
Zone Alarm vraagt alleen of je op een netwerk zit (dacht ik).
Maar........als je een vraag hebt stel je maar. Ik zit hier nog wel tot een uur of 3.00u.

Je kunt het beste kiezen voor automatische programma controle. Dan regelt Zone Alarm het meeste voor je.
Krijg je dan toch een 'flapje' van Zone Alarm dan moet je dit even goed nakijken door het in te typen met google. Zie je al direct of het van Windows is.
Ook weet je het meestal zelf wel omdat je b.v. net
Nero er op hebt gezet. Als deze dan naar buiten wil dan kun je direct toestemming geven en een vinkje zetten. Dan valt ZA je niet meer lastig.

Het is alleen in het begin iets meer werk.

Oke kom maar op met je vragen :)

Aha, Gezina heeft het nog beter :D
Sla ik ook op ;)

Laatst bewerkt:
Geweldig

Heel fijn dames, daar ga ik me van de week even over verdiepen. Maar zo als ik al even keek, hoef ik niets intestellen :D

:thumb: bedankt en bedankt en nogeens bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan