kanalenkiezer.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

brwga000

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2002
Beste helpers,

Ik heb gemerkt dat deze site mijn woonplaats weet......en vervolgens lokale aanbiedingen wil doen.
Dit kan toch niet mogelijk zijn ?

Met vriendelijke groet,

Jas

ze weten niet je exact woonplaats, ze weten de plek waar de server van je provider staat die je internet voorziet. volgens mij is het niet verboden om deze te gebruiken voor bepaalde doeleinden. of advertentie hieronder valt weet ik niet maar volgens mij niet. ze geven immers geen informatie bloot aan vreemdelingen of geven je woonplaats aan iedereen uit.

Dank 3747

De server staat echter in Dronten en niet in mijn (kleine) dorp.......

Eensgelijks prettige dagen gewenst..

Uit de Privacy beleid;
Informatie over gebruik
We kunnen informatie vastleggen over je gebruik, bijvoorbeeld wanneer je KanalenKiezer gebruikt, de kanalen, groepen en favorieten waarop je je abonneert, de contactpersonen met wie je communiceert, de kanalen, films en video's die je bekijkt, de regelmaat en grootte van gegevensoverdrachten en de informatie die je weergeeft of waarop je klikt bij KanalenKiezer (inclusief opties, instellingen en andere gegevens). Als je bent ingelogd, kunnen we die informatie aan je account koppelen. Daarnaast kunnen we doorzichtige GIF's (webbakens) gebruiken in op HTML gebaseerde e-mails die we naar onze gebruikers versturen om na te gaan welke e-mails door ontvangers worden geopend.

Staat nog meer in over het adverteren van hun of externe partijen;
http://www.kanalenkiezer.nl/wij/privacy

Torrents

Als ik nu bv torrents ga zoeken krijg ik op sommige sites ineens pop-ups van chat-girls uit mijn dorp.... Kan toch geen toeval meer zijn ? Die chat-meiden bestaan helemaal niet. Als ik doorklik kom ik op relatie-sites waar ik niet eens accounts van heb.
Op andere PC's precies hetzelfde.....iemand moet mijn woonplaats aan mij IP-adres hebben gekoppeld.
Verder ben ik nergens aangemeld met account of zo......

Groets

Welkom in de wereld die Internet heet en de daarbij behorende reclame.:p

geloof mij maar brgwa, daar hebben we allemaal last van. je kan via allerlei ip traceringen redelijk in de buurt komen, maar je exacte adres vinden ze nooit tenzij het je provider is.

google maar eens op 'trace ip adress' en probeer je eigen ip adres eens te traceren. je zult zien dat je hooguit in een straal van enkele kilometers komt.

wil je echt niet dat dit gebeurt moet je tooltjes of een proxy server gaan gebruiken. deze laten de site denken dat je een anders ip adres hebt.

Bedankt 3747

Zullen we ook maar mee moeten leren leven.
Bedankt iig.

Fijne dagen !!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan