Kanban Access

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carloj

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2015
Ik ben begonnen met een nieuw projectje, namelijk een kanban systeem(briefjes systeem). Nu heb ik een voorpagina met 4 subformulieren er in. Elke subformulier heeft een eigen naam, status 1, status 2 enz.. Nu zou het zo moeten zijn dat hij filtert op status alleen doet hij dat niet. Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Bekijk bijlage Kanban-accdb.zip

Ik zie maar 2 formulieren waarvan je er één (Test1) 4 keer op je tweede formulier hebt gezet. Een formulier kan maar één keer (straffeloos) tegelijk geopend zijn, dus je zult op zijn minst 4 verschillende (sub)formulieren moeten hebben.
Weliswaar kun je een formulier meerdere keren openen (met VBA) maar die weg zou ik in eerste instantie niet opgaan als het niet nodig is.

Oke, dus dan moet ik 4 aparte query's maken en daarop dan 4 aparte sub formulieren?
Ik dacht dat je met de filter optie gewoon alles uit 1 tabel kon halen.

4 formulieren met 4 eigen SQL's (queries, zo je wilt) lijkt mij genoeg. Ik zou daar niet eerst 4 queries voor maken.
Ik dacht dat je met de filter optie gewoon alles uit 1 tabel kon halen.
Ja, voor één formulier. Maar jij opent dat ene formulier 4 keer. Dus krijg je 4 keer hetzelfde te zien.

Je hebt een gekoppeld hoofdformulier dat is gekoppeld aan Status1. Logisch dat je dan alleen Status 1 ziet. Je hoofdformulier moet niet-gebonden zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan