Kane & Lynch, help, zit vast !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Berichten
1.089
allereerst wil ik zeggen dat die echt een te gekken game is,maar ik zit nu vast.

heb gezocht naar een Walkthrough van deze game, maar kan die nog niet vinden, neem aan dat die nog niet gemaakt is door iemand.

denk dat ik het laatste level bereikt heb maar weet dit niet zeker. zit in die grote villa (Hasienda) in Equador, of was het Honduras. in ieder geval in dat zuid amerikaanse land waar oorlog heerst. heb me een weg gevochten over alle binnenhoven van die villa en nu begint een nieuw level waar ik op een klein binnen pleintje sta, met die gek naast me en mn dochter zit tegenover me op de rand van een fontijn en die gasten van de 7 willen haar vermoorden. zodra de cutscene dan stopt en de level begint beginnen ze allemaal als een idioot te knallen, van alle balkons, en nog voordat ik uberhaupt 2 stappen kan zetten ben ik al door, heb ook geen tijd om om me heen te kijken of wat dan ook.

kan iemand me hiermee helpen, want ik heb nu een stuk of 8 keer het geprobeert, maar ik blijf maar door gaan.

leon
 
Antwoord op je vraag

Ik zat idd ook op het zelfde stuk vast, maar ben er toch uit gekomen.

Je moet tijdens het filmpje kan je rechts kijken en bij Carlos zijn lichaam ligt een mijn, hier moet je op schieten en dan ontploft de boel en kan je verder.

Veel succes ermee.

Groeten Mustys666
 
bedankt, en sorry dat ik zo laat antwoord, maar ik heb geen antwoord mailtje van deze site gekregen zodoende.

las die oplossing ook in een walkthrough. maar t schijnt niet te werken, maar niet uit waar ik ga staan na t filmpje, zodra ik schiet ben ik dood. soms zie ik die dochter weggesleept worden, maar uiteindelijk blijf ik dood gaan.

please ehlp, want ik moet deze game echt uitspelen, hij is zo ontzettend goed, (weet dat ik 10 min, van t eind zit, maar toch)

please help again....

leon
 
heb wel mialtje gehad, bleek je had net gereageert, zodoende

leon
 
Ey, je moet op de landmijn schieten die rechts van je licht:)
 
bedankt, maar dat antwoord had ik al gekregen.

helaas hielp dat niet, want iedere keer wanneer ik erop schoot werd ik zelf ook dood de klap gedood, ook wanneer ik probeerde eerst zo ver mogelijk ervan weg te lopen.
heb gecontroleerd hoeveel levels er het bleek dat de game zo goed als afgelopen was. dus heb ik toen maar de game gedelete, en dat is al weer knap lang geleden.
speel nu Stranglehold en GRAW2,

ECHTE AANRADERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
oplossing??

yow. ik heb een abbo op een gamesmagazine waar deze game in werd gereviewt.
daarbij stond dat er veel fouten in de game zat en dat was o.a. in een level met de dochter van die hoofdpersoon. de oplossing stond daar ook bij en is:

je moet aan de andere kant van de truck staan als je normaal staat......:evil:

had je dat kunnen denken?????:(
maarja...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan