kantlijn voetnoten aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanrichz

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2004
Ik heb een worddocument met honderden voetennoten. Deze wil ik in één keer dezelfde linkermarge afstand geven (staan nu niet netjes onder elkaar). Ik kan het niet vinden. Wie weet hoe dit moet?

Sandra

Hoi Manamana,

Dank voor je antwoord. Er staat veel over het veranderen van marges maar als ik de marges van het hele document verander gaan de voetnoten niet mee. Als ik alleen de voetnoten selecteer heb ik geen mogelijkheid in de werkbalk om marges aan te passen.
Maar dank voor het handige document.

groet,

Sandra

Hoe komt het dat je überhaupt verschillende instellingen hebt voor je voetnoten? Die staan toch standaard altijd op dezelfde plek als je ze aanmaakt?

Hallo Sandra.
Soms is uitvinden van iets een ding maar het toepassen is een 2e ding. Ik zocht nog eens voor je op. Deze tekst even opzoeken.

De paginamarges zijn niet zichtbaar.

En dan onderstaande link erop na lezen. Bovenstaande in het vet staat ook op die pagina staat.
Is dat wat voor je.

Problemen met marges in een bepaalde opmaak dus. Iets met .doc en .htm, weblayout en webrowser. Ik vind dit toch wel interessant laat eens weten of het wat werd. Succes ermee.;)

http://office.microsoft.com/nl-nl/w...es-en-afdrukstanden-oplossen-HP005188608.aspx

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan