Kanttekeningebied

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans Hartvelt

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2007
Sinds kort werk ik met Office 2007. Als ik sommige documenten in Word open verschijnt er aan de rechterzijde van het document een grijze balk dat het kanttekeningengebied blijkt te heten. Het wordt ook mee afgedrukt. In de help-functie van Word kan ik over dit kanttekeningengebied niets vinden. Kan iemand mij vertellen hoe dit werkt en hoe je het aan en uit kunt zetten?

Hans Hartvelt

Kanttekeninggebied

Hallo Hans,

Ik las je vraag en ben erg nieuwsgierig wat het kan zijn, ik ken het gebied niet. Toch wil ik kijken of ik er achter kan komen wat het is. Kun je mij een document toesturen waarin zo'n kanttekeninggebied staat?

Groeten,

Germa van der Wel

Hallo Germa,

Ik ben bang dat ik maar een enkel document heb (gehad) waar dit kanttekeningengebied in zichtbaar was en aangezien dat inmiddels ongeveer een jaar geleden was, denk ik niet dat ik nog weet welk document dat was.
Maar leuk dat je alsnog reageert. Waarschijnlijk omdat mijn naam je bekend voorkwam, want als ik mij niet vergis was jij ongeveer 15 jaar geleden mijn secretaresse. Stuur mij even een e-mailtje (h.hartvelt@euronet.nl), dan kunnen we even bijpraten.

Hans Hartvelt

Beste Kat008,

Ik heb het gevonden; hartelijk dank voor je tip.
In het document moest ik overigens behalve de optie Aandachtspunten, ook de opties Invoegen en verwijderen en Opmaak uitvinken om weer een normaal document te krijgen.
Het merkwaardige is bovendien dat als ik een nieuw document open dat alle opties staan aangevinkt, maar dat het toch een normaal document wordt zonder kanttekeningengebied. Hoe het ook zij, mijn probleem is tenminste opgelost.:thumb:

Hans Hartvelt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan