KAO the kangaroo, round two

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmoone

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Hello,

my son bought this game (HUhHuh), and after installation, i´ve tried to run it but get a conflict message;

CONFLICT : please disable or uninstal blindwrite/copytoCD Patin-Couffin drivers.

Can someone please tell me what to do with this message, or better yet, solve this problem!

Thx,

Moonman

AMD Atlon XP2000+, WIN XP pro NL

English and Dutch Windows XP pro?

Do you have software, like Alcohol120% on your pc or a Virtual drive?

Nederlands graag, aangezien je ook weet in welke sectie je deze vraag moest posten, wat ook nederlands is. ;)

sorry

sorry sorry,

was inderdaad niet slim, gewoon Nederlands is beter!

Ik heb inderdaad Alcohol 120% geinstalleerd staan. Met een virtuele drive. Maar dat geeft de conflict melding niet weer. Die Patin-Couffin drivers heb ik wel eens voorbij zien komen bij de installatie van een brandprogje, maar weet niet meer welke. Heb NERO, Alcohol120%, cloneDVD op mijn PC staan.

Kan ik zowiezo die drivers uitzetten?

Bvd,

Moonman67

Oke verder in het Hollands.

Kijk eens in Alcohol120% bij "emulatie" en "extra emulatie" of alle vinkjes uit staan.

Yep, alles uit bij Alcohol 120

Hoi Crash,

bedankt voor je reactie. Ik heb bij Alcohol 120% alles uitgevinkt staan. Ik heb ook geen virtuele drive (0).

Het probleem doet zich echter nog steeds voor.

Vreemd genoeg geeft het progje een conflict aan met twee brandprogs die ik niet op mijn PC heb staan. Ik vermoed daarom dat het toch te maken heeft met die Patin-Couffin drivers.

Ik meen mij te herinneren dat een soortgelijk probleem op een forum was geschreven, waarbij het ging om een zgn. kopieerbeveiliging.

Nog andere suggesties?

Thx,

moonman

Heb je ooit eens Blindwrite op je pc geinstalleerd gehad?

Blindwrite

Hoi Crash,

neen, ik heb met deze configuratie geen Blindwrite geinstalleerd gehad. Momenteel heb ik aan brandprogs staan: Nero, alcohol120%, clonedvd2, intervideo dvdcopy, DVDfab en DVDshrink.

Uit het conflict mag ik afleiden dat je de drivers (patin-couffin) kunt uitschakelen. Lijkt mij niet logisch, maar je weet nooit.

Enig idee?

Overigens, heb inmiddels geprobeerd om een no-cd.exe erover te zetten om te kijken of dat wellicht iets uitmaakt, maar ook dat helpt niet.

Inmiddels ook de vraag weggelegd op forum van de maker van het spel.

Grtz,

Moonman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan