Kapot knopje!

Status
Niet open voor verdere reacties.

suus0015

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 okt 2007
Hallo..... mijn O knopje ligt er af van mijn laptop!(vraag me niet hoe het isgebeurd haha:() Hij doet het nog wel ,maar ik krijg dat plastic kapje er niet goed meer op... is secondelijm een optie? Of heeft iemand anders een beter idee? Alvast bedankt!

Groetjes suzan

Is de toets afgebroken of is hij gewoon los? Als hij los is kan je hem er zo weer opdrukken (Toets eerst onder vast en dan bovenaan vast klikken volgensmij) Als hij is afgebroken is lijmen een optie (Al weet ik niet of dat goed is voor je toetsenbord) Je zou ook even de fabrikant kunnen bellen wat te doen.

Is de toets afgebroken of is hij gewoon los? Als hij los is kan je hem er zo weer opdrukken (Toets eerst onder vast en dan bovenaan vast klikken volgensmij) Als hij is afgebroken is lijmen een optie (Al weet ik niet of dat goed is voor je toetsenbord) Je zou ook even de fabrikant kunnen bellen wat te doen.

bedankt voor je reactie!

Tja hoe kan ik het uitleggen... het plastic kapje is van het rubberen dingetje af zegmaar, het plastic knopje zelf is nog helemaal heel. Maar ik kan hem er niet meer opklikken want hij past er niet goed meer op :eek: ? maar ik hoorde ergens wat over secondelijm maar dat is dus niet ech teen goede optie?

groetjes!

ik denk waar je het knopje op klikt dat dat kapot is of afgebroken...

Ja dan zou ik inderdaad een klein druppeltje proberen. (zorg wel dat het niet overal over en doorheen loopt anders hebje echte problemen.

Bij een laptop van een kennis van me had ook zoiets, ook een knopje eraf. Ik heb gewoon een klein druppeltje seconde lijm gebruikt en het zit weer vast. en het draait al een jaar zo.

Secondelijm is naar mijn ogen ook de beste optie indien het knopje er niet zomaar weer opgedrukt wil worden.
Er wel om denken dat je niet teveel gebruikt want dan wil hij mogelijk helemaal niet meer omdat je dan ook de onderliggende constructie kan vastlijmen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan