kapot toetsenbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

retep

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2001
Dag luitjes,

Ik heb een Compaq Armada 4210T.
Ik gebruikte de laptop met veel plezier.
Gisteren deden opeens de letters v, m, spatiebalk en fn (combi voor functietoetsen) na het opstarten het niet meer.
De rest werkt wel. Ook in dos opstarten en dan die letters typen hielp niet.
Is het toetsenbord stuk of heb ik iets fout gedaan:confused:
Als ie stuk is dan lijkt mij een reparatie een te kostbare zaak?

Wie heeft hier ervaring mee?

Peter

Zit er vuil onder de toetsen !!! uitzuigen met stofzuiger???????

Hallo Bandit123.
Het ziet er erg schoon uit onder die toetsjes. Er zit ook een klein kapje over het schakelaartje, of te wel ik kan er niet bij komen?

Is er wat over het toetsenbord gegaan b.v sap, koffie of thee, waardoor die toetsen het niet meer doen.

Laatst bewerkt:
Dag Humpe,

Was dat nou maar het geval geweest, dan wist ik een oorzaak. De toetsen zitten ook niet helemaal naast elkaar. Bovendien doen ze helemaal niets meer, dus ook niet iets vaags.

Wie heeft ervaring met een kapot toetsenbord, anders dan door vervuiling?
:confused:

Ik zou het verder ook niet kunnen zeggen, je kunt het even proberen om zachtjes een zuigmondje met borsteltje van de stofzuiger, zoals Bandit zei te doen. Open maken zou ik zeker van en laptop niet zelf doen. Of hem eens even op de kop houden en er zachtjes op de achter kant kloppen. Het lijkt mij op en soort breuk in het folie. Succes.

Dag Humpe,

Bedankt voor de reactie.
Een breuk in het folie betekent dus een kapot toetsenbord. Stofzuigen en schudden helpt niet, dus toch maar eens gaan zoeken voor een nieuw toetsenbordje. Alternatief is een los toetsenbord eraan met een seriele muis, maar ja dan is ie niet meer erg mobiel hè. Anders: sloop. :(

// Moet ik hier nieuw topic voor openen?

Ik heb dus ook bijna het zelfde probleem.
Alleen bij mij verschilt het dus nogal welke toetsen het doen. Bij een verse (koude - letterlijk) start werken ze bijna allemaal. Soms als je dan even wacht doen de toetsen het gewoon opeens wel weer.

Het lijkt net, hoe warmer hij wordt, hoe meer toetsen uitvallen?

Wat zou het kunnen wezen?

Nou hoor ik aan dat zou wel prettig, als het het probleem daar door opgelost zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan