kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik zo zie zijn ze allebei de onderste!:)

dus dan zitten ze goed.

zover ik weet weet je nog iets?

Geplaatst door lesley88
als ik zo zie zijn ze allebei de onderste!:)

dus dan zitten ze goed.

Ja, nu, maar je zei net:

ga proberen die 512 in die zwarte maar hij dee vanmiddag ook 5uur agter elkaar goed

En dat kan dus niet. Het past of het past niet. Die DDR kan je nooit in die zwarte sloten hebben gehad, laat staan dat je pc toen 5 uur draaide. Je kan het DDR er alleen met geweld in krijgen, maar dan mol je je hele moederbord direct. ;)

nee beetje rare zin maar ze zaten naast elkaar in de blauwe:o

maar mijn vriend had het zelfde en daar was de moederbord van kapot te warm van geworden.

en een oom had het ook en ook weer moederbord dus ik denk moederbord.:confused:

dwat denk jij ik ga morgen effe naar dixons vragen misschien weten zij het wel.

mensen zou het zijn als ik xp op nieuw erop zet dat die hem gelijk goed op instaleer en dat die het dan gewoon goed loop?:rolleyes:

sorry dit is effe een vraag versneller!

mensen ik wil windows xp instaleren alleen hij kom niet eens zover dat die nog niet met cd rom opstart !:(

weten jullie wat het anders kan zijn?:confused:

alvast bedankt!

Als et een hardware-probleem is, heeft et geen zin om er een nieuwe Windows-installatie op te zetten.

dat luk ook niet want hij komt niet eens zover dat die via cd rom opstart!:(

weet jij iets anders? mensen zegen nu voeding? kan dat?

Als je voeding stuk is, gaat je pc niet eens aan.

Hoe loopt de pc met alleen je oude geheugen erin? Dus dat je die nieuwe er uit laat?

heb alle manieren al gedaan hij doet dan precies het zelfde:(

wat kan het zijn:(

ik word er gek van maar dat zou iedereen zijn.:thumb:

Wat versta jij onder ''alle manieren''?

Beschrijf es exact alle manieren die jij geprobeerd hebt. Gewoon ff een opsomming doen.

oke eerst probeerde alleen met 256 zoals gewoon opstarten deed die ook niet,
toen alleen met 512mb en deed die weer met opstarten ,

toen allebei omgewisseld zeg maar plaats van hoe ze zaten 256 en daarnaast 512 andersom .

maar nikz helpt!:(

weet jij nog iets?

En je had dus eerst 256mb aan geheugen?

Als die het nu ook niet meer doet, dan ben ik bang dat je geheugen-sloten beschadigd zijn.

Waar blijft de pc hangen? Zie je ook een melding Verifying DMI Pool Data... of iets dergelijke? Dit komt vaak vlak voordat je het WinXP opstartlogo ziet. Als ie daar blijft hangen, mag je je borst nat maken.... :confused:

eerst krijg je de gegevens van mijn videokaart en daarna 1800+ hupelepup.

en daarna valt die uit je krijg de scherm niet te zijn van mijn gegevens van computer en dat je daaronder zie opstarten via cd rom daar nog niet een stukje daarvoor.

weet je nu waar ik ben?

ik heb de oplossing hij starte niet op met mijn harddisk dus moest zo doen dat die dat wel deed.

en nu doet die het weer en k ben super blij!!!:)

allemaal super erg bedankt!! en allemaal gelukkig nieuwjaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan