kapotte HD??

Status
Niet open voor verdere reacties.

mishamisha33

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2004
Ik ben nu bezig met het installeren van XP op een oude HD van 10 gig type SV1022D op een vrij recente moederboord. maar als de computer is herstart tijdens de installatie krijg ik zo'n blauwe error scherm... Onder andere zie je:

- SESSION3_INITIALIZATION_FAILED
- *** STOP: 0x0000006F (0x000000E, 0x00000000, 0x00000000, 0x00000000)

Mijn enige hoopvolle idee is dat de moederboord en de had niet met elkaar kunnen samenwerken. :D

Is het dan zinvol om de firmware van de hd up te graden zover dat kan?? zoja waar vind ik dat?

of kan ik de had weggooien??:eek:

alsvast bedankt........:cool:

ah dank je voor snelle reactie, ik doe een schone installatie, heb zowel heb zowel snel als langzaam geformateerd (ntfs geloof ik dat het heet), en dat hij dus in het begin geen errors geeft, denk ik toch niet dat de HD helemaal kapot is...

en omdat jij er om vraagt:

A problem has been detected ans windows has been shut down to prevent damage to your computer.

(zie 1e streepje boven)

Check to make sure any new hardware or software is properly installed. If this is a new installation, ask your hardware or software manufacturer for any windows updates you might need.

If problems continue, disable or remove any newly installed hardware or software. Disable BIOS memory options such as caching or shadowing. If you need to use safe mode to remove or disable components, restart your computer, press F8 to select advanced startup options, and than select safe mode.

Technical information:

(tweede streepje boven in 1e bericht)

PS: hoop dat al dat getype een beetje gaat werken :rolleyes:

de volgende opties in mijn BIOS staan standaard al disabled:
- Memory Hole
- System BIOS Cacheable
- Video RAM Cacheable

Is er dus iemand die weet of er nog meer dingen moeten worden disabled??? :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan