Kapotte moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rputter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2005
Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een computer gekocht. Nu denk ik echter dat mijn moederbord het begeven heeft. Symptonen: hij start niet meer op als ik hem aan zet, maakt piep geluidjes en geeft geen beeld. Ik ben op zoek naar een nieuw moederbord, maar weet niet wat het beste is. Daarnaast zou ik ook willen weten wat de oorzaak zou kunnen zijn van mijn kapotte moederbord, misschien en te hoge spanningeshoogte of iets in die zin?Of zou het niet aan mijn moederbord liggen?

Enkele gegevens van mijn comp:

- Asus P4B533-E P4/845E R.1
- Intel P4 2.4 /533 boxed
- 512 MB Kingston DDR PC210
- Asus V8460 128 Ultra de L (videokaart)

Alvast bedankt!

Ralf

Het hoeft niet te liggen aan het moederbord,

aangezien hij wel geluid geeft heb je grote kans dat het of je videokaart, of je geheugen is,

ik weet niet of je een andere computer hebt om die onderdelen te testen, maar dit zou ik zeker eens doen, voordat je besluit om een nieuwe te kopen

Moederbord

Hij is weer gemaakt! Ik heb geluisterd naar het aantal piepjes en daarmee gaf hij aan dat er iets mis was met het geheugen. Ik heb het geheugen eruit gehaald, schoongemaakt en er weer in gedaan. Hij doet het nu weer goed! Bedankt voor alle hulp, had bijna een nieuw motherbord gekocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan