Hoi,
Sinds enige tijd heeft de computer van m'n zus kuren.
Als je de computer start, niets aan de hand. Na 10 minuten valt de computer uit.
Start je de pc opnieuw op, dan houdt die het vervolgend nog maar 2 minuten vol.
Bij een 2e poging haakt de pc alweer af halverwege het opstartproces.
Soms probeer die computer uitzichzelf opnieuw op te starten, een andere keer is het echt helemaal over en uit.
Nu zat ik zelf te denken aan een kapotte voeding, maar ik heb er zelf weinig verstand van. Als de computer het wel doet, dan functioneerd alles ook naar behoren.
Als de computer de kuren begon te vertonen, en bv. opnieuw opstarten en ik open bv. de cd-rom drive, dan houdt die er ook mee op. Dus ik denk dat wanneer de computer dan extra stroom trekt dat die het dan niet volhoudt.
De computer is al wel enkele jaren oud.
De voeding is een Aopen AO400-12APNB
Moederbord: Asus P4P800E-Deluxe
Aan extra's hangen er 2 dvd/cd drives, diskketestation, kaartlezer aan. Dus niets bijzonders zou je zeggen.
Wie kan me helpen?
Sinds enige tijd heeft de computer van m'n zus kuren.
Als je de computer start, niets aan de hand. Na 10 minuten valt de computer uit.
Start je de pc opnieuw op, dan houdt die het vervolgend nog maar 2 minuten vol.
Bij een 2e poging haakt de pc alweer af halverwege het opstartproces.
Soms probeer die computer uitzichzelf opnieuw op te starten, een andere keer is het echt helemaal over en uit.
Nu zat ik zelf te denken aan een kapotte voeding, maar ik heb er zelf weinig verstand van. Als de computer het wel doet, dan functioneerd alles ook naar behoren.
Als de computer de kuren begon te vertonen, en bv. opnieuw opstarten en ik open bv. de cd-rom drive, dan houdt die er ook mee op. Dus ik denk dat wanneer de computer dan extra stroom trekt dat die het dan niet volhoudt.
De computer is al wel enkele jaren oud.
De voeding is een Aopen AO400-12APNB
Moederbord: Asus P4P800E-Deluxe
Aan extra's hangen er 2 dvd/cd drives, diskketestation, kaartlezer aan. Dus niets bijzonders zou je zeggen.
Wie kan me helpen?