Karaoken machine

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcboy

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2005
Berichten
317
Hallo ik geef vanavond een feest.
Nu heb ik een karaoke machine geleend. Nu wil ik ff weten hoe dat nou zit met karaoken:
Heb je daar dvd's of cd's voor nodig? Kan dat met gewonen tracks of heb je daar speciale cd's/dvd's voor nodig ? ?
 
Nou, ik heb nooit zo'n machine gezien maar ik neem aan dat je alleen de muziek met tekst moet hebben. Het zal niet gaan met gewone CD's......
 
pcboy zei:
en wat voor bestands type zijn dat ?


Kan van alles zijn, wav.mp3, als het maar alleen muziek is en geen zanglijn. Zo te zien heb je je er helaas niet zo in verdiept vooraf en zal je nu nog op zoek moeten gaan naar Karaoke CD's mits degene waarvan je de machine hebt geleend deze niet heeft!!
 
Je weet wel wat Karaoke is?
Dat is muziek zonder zang zodat je zelf kan zingen. Je moet dus cd's hebben waar alleen de muziek op staat en niet de zang......:shocked:
 
bij de meeste karaoke set ken je ook aansltuiten op je tv of scherm en daar zijn bepaalde dvd voor te koop welke hun daar voor gebruiken is meestal het zelfde als je een film draait en en de muziek op achtergrond dus het is wel leuk maar een dure hobby geloof want ben een zelf dj heb gewerkt met dat soort dingen. het is wel leuk. succes:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan