kasboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

willempie

Verenigingslid
Lid geworden
9 feb 2001
mijn vrouw werkt met pc home kasboek nu heeft ze in het begin van de middag gegevens kunnen printen maar aan het eind van de middag lukte dat niet meer er kwam een fout melding;
Access violation at adress 00000034,read of address 00000034 en dat verandert nog wel eens naar 0000005 wat is dit voor iets herinstalleren heeft niet geholpen.

Als eerst een paar vragen:
1. Met welk besturingssysteem werk je (win 95/98/me/2000/xp (home/pro))?

2. Heb je dit ook wel eens als je vanuit andere programma's print?

3. Heb je dit ook wel eens als je in een ander programma werkt?

4. Kun je een iet wat duidelijkere omschrijving van de foutmelding geven (dus de complete tekst en wat voor soort foutmelding het is (blauw scherm/ wit meldingsvak/ een sluiten of details melding)

Mogelijke oplossingen:
1. Download de nieuwste drivers voor je printer.

2. Kijk eens op de site van de makers van het programma misschien is er een update.

3. Misschien kun je proberen of je hetgene wat er fout gaat kunt reconstrueren op een andere pc kijken of het hier ook fout gaat.

De groeten,
Mark

Windows XP de printer werkt gewoon maar de ene keer doet ie het wel en de andere keer zie ik in het programma als ik bestanden naar het printerje sleep de melding die ik in het vorige bericht heb neergezet meer staat er niet de printer drivers zijn up to date en ik kan de site van het programma niet bereiken,
www.pc-homeserie.com

Heb je ook nog problemen met andere software?? Of gebruik je de pc alleen daarvoor.

De groeten,
Mark

we zijn er inmiddels achter wat de oorzaak was de inhoud van de map daar stonden weer mappen van januari tot december met in totaal 90 transacties we hebben de map verdeelt in twwe mappen van 6 maanden per map en toen lukte het dus wel de inhoud was dus te groot. toch bedankt voor je reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan