• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kasboek

• Onderwerp starter Onderwerp starter taat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

taat

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2008
ik heb kasboek (gratis)van exel via internet aangemaakt.het is een eenvoudig kasboek (contante in-en uitgaven met vermelding van BTW.Bij het openen heb ik saldo van eind dec 2007 vermeld als beginsaldo jan.2008.De maand jan.wordt prima geboekt en weergegeven maar als ik naar febr.doorboek krijg ik als beginsaldo het bedrag van 1 jan.kortom ik kan niet doorboeken.ben een leek op dat gebied en wordt er een beetje moedeloos van!

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn best gedaan maar jammer genoeg begrijp ik bitter weinig van jouw vraag.

Volgens mij moet aan het begin van iedere maand het beginsaldo definiëren, dus aangeven waar Excel dat gaat vinden. Anders sluit ik me aan bij Timmiesch.

ik heb kasboek (gratis)van exel via internet aangemaakt.het is een eenvoudig kasboek (contante in-en uitgaven met vermelding van BTW.Bij het openen heb ik saldo van eind dec 2007 vermeld als beginsaldo jan.2008.De maand jan.wordt prima geboekt en weergegeven maar als ik naar febr.doorboek krijg ik als beginsaldo het bedrag van 1 jan.kortom ik kan niet doorboeken.ben een leek op dat gebied en wordt er een beetje moedeloos van!

Hoi Taat ,

Ik denk dat ik weet wat jij bedoeld ,

ik ben zelf ook een leek maar ik heb het destijds als volgt opgelost

Kopieer (rechtermuisknop en kopieren kiezen ) eindsaldo van dec 2007

Ga nu naar het blad jan 2008 naar beginsaldo
klik met je rechtermuisknop en kies plakken speciaal
nu opent zich een venstertje kies de optie Koppeling plakken

doe hetzelfde bij eindsaldo jan ---> begin saldo februari
doe hetzelfde bij eindsaldo febr ---> begin saldo maart

Hopende je hiermee geholpen te hebben

groetjes Mandy

Laatst bewerkt:
Hallo Alklemaal,

Als ik de discussie tot nu toe bekijk, dan zie ik achtereenvolgens bijdragen van:
Taat,
Wigi,
Timiesch,
Finch,
RDG1314,
Maco en
Trucker10.

Het blijft een beetje roepen in de woestijn.

De woestijnen op onze aardkloot vormen een ontzettend groot gebied en voordat we daarin zonder een (kleine) watervoorraad (dat is onze bagage) en een enigszins betrouwbare kaart met GPS (zie hierna), verdwalen:
Advies aan Taat:
Geef eens een voorbeeld bestandje, zodat we kunnen zien waar het eventueel fout gaat.

Groeten
Thoralf

De laatste week zie ik topics die plots op opgelost staan zonder een woordje van de TS :confused::confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan