Ik probeer even een persoonlijk kasboek te maken. Maar ik loop dan toch tegen wat 'wensen' aan. Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
Er zijn 2 grotere vragen:
1 Hoe kan ik een vervolgkeuze lijst maken?
Ik heb een tabblad 'keuze'. Ik zou heel graag in de kolommen A en B deze lijst laten verschijnen. Dus als je in JAN op A2 klikt, er een pijltje verschijnt waardoor ik kan kiezen uit: vl, ib, sw of sc. En als ik op B2 klik er een lijstje verschijnt met alle zaken die op het tabblad 'keuze' genoemd worden: huis, verzekering etc.
Dit alles om later alles goed te kunnen clusteren en een helder overzicht te krijgen.
2. Hoe kan ik alles netjes sorteren
Ik zou heel graag een jaaroverzicht hebben van de verschillende betalingen/inkomsten. Je zou dit dan uit de verschillende maanden moeten filteren. Heeft iemand een goed advies om dit te kunnen doen? Het lijkt me dat de zaken die bij vr 1 genoemd zijn hiervoor goed te gebruiken zijn.
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
Er zijn 2 grotere vragen:
1 Hoe kan ik een vervolgkeuze lijst maken?
Ik heb een tabblad 'keuze'. Ik zou heel graag in de kolommen A en B deze lijst laten verschijnen. Dus als je in JAN op A2 klikt, er een pijltje verschijnt waardoor ik kan kiezen uit: vl, ib, sw of sc. En als ik op B2 klik er een lijstje verschijnt met alle zaken die op het tabblad 'keuze' genoemd worden: huis, verzekering etc.
Dit alles om later alles goed te kunnen clusteren en een helder overzicht te krijgen.
2. Hoe kan ik alles netjes sorteren
Ik zou heel graag een jaaroverzicht hebben van de verschillende betalingen/inkomsten. Je zou dit dan uit de verschillende maanden moeten filteren. Heeft iemand een goed advies om dit te kunnen doen? Het lijkt me dat de zaken die bij vr 1 genoemd zijn hiervoor goed te gebruiken zijn.
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.