Kaspari

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflux

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
Ik heb net Kaspari KIS-621.exe gedownload. Daarna gebeurde er niets. De installatie van dit programma heeft niet plaatsgevonden, wat moet ik nu doen. Ik het wel een activatiecode ontvangen, maar zoals ik het bekijk valt er niets de activeren.
Eflux:o :o

Tja, na een download is het meestal een kwestie van installeren, dus dubbelklikken op het bestand!!

Tja, na een download is het meestal een kwestie van installeren, dus dubbelklikken op het bestand!!
Het exe bestand zat verborgen was even te vlug:o
Op dit moment kan ik niet verder activeren omdat er een interne fout is op de activatieserver.

'Het' heet Kaspersky :rolleyes:
En zou kunnen proberen om je activatie code om te zetten in een .key bestand, daarmee kun je offline activeren.
https://activation.kaspersky.com/nl/

Hoi Ton52
Heb nogmaals een poging gewaagd via de normale weg en... ja de verdere installatie verliep voorteffelijk. Wat een programma zeg! Nu nog het gebeuren van wel spam en niet spam onder de knie krijgen.
Bedankt voor de tips:thumb:

Anders heb je hier ook nog een informatiebron. :)

Wat leuk zeg daar kan ik ook al vragen stellen..
Ik heb daarnate de gehele computer laten scannen,dit duurde wel even.
Wat scan wel opleverde waren 11 beschadigde bestanden. Hoe kan ik deze bestanden verwijderen?

Dan zou iets meer info moeten geven, zoals welke bestanden en waar staan ze??

Dan zou iets meer info moeten geven, zoals welke bestanden en waar staan ze??
Naar aanleiding van je opmerking heb ik KIS opnieuw de computer laten scannen en voor het aantal beschadigde/verminkte bestanden daar stond nu de teller op 0. Ik veronderstel nu dat KIS ook deze problemen oplost. KIS geeft mij nu toch een veilig gevoel.
Ton52 bedankt voor je tips en hulp.
M.vr.gr. Eflux

KIS geeft mij nu toch een veilig gevoel.
Ton52 bedankt voor je tips en hulp.
M.vr.gr. Eflux

Ja, KIS kan bij mij ook niet meer stuk, en KIS 7 is nog beter en mooier. :thumb:

Ja, KIS kan bij mij ook niet meer stuk, en KIS 7 is nog beter en mooier. :thumb:

Ja maar zit ik toch in de problemen mijn emails teregend langzaam binnen. Eentje is reeds 20 minuten bezig. Ik heb al bij instellingen gekeken en kan niets vinden. Ook heb ik de email scan uitgeschakeld en dat helpt ook niet.

Zelf gebruik anti-spam niet maar gaat het beter als je dat uitschakeld??

Welk AV programma gebruikte je voor Kaspersky??

Welk AV programma gebruikte je voor Kaspersky??
F=securue van Casema :evil: :evil:
Het AV van Windows heb ik, althans de Firewall , uitgeschakeld.

Ja nog even dit, bij het forum van KIS vragen zij mijn klantnummer. De eerste keer heb ik een nummer opgegeven dit was het order id toen lukte het wel, gisteren probeerde ik om met dat zelfde nummer op hun forum te komen en ik was voor hen onbekend. Ik kan op de factuur geen klantnummer vinden

Hoi !

Off topic: Kaspari moet je eens in je leven gedronken hebben......,of was dat Campari ?

Greetz,

Harry.

Voor het forum............daar log je in met je gebruikersnaam en wachtwoord, dus een klantnummer heb je niet nodig.

Ik zat mij af te vragen of F=securue van Casema goed verwijderd is??

Voor het forum............daar log je in met je gebruikersnaam en wachtwoord, dus een klantnummer heb je niet nodig.

Ik zat mij af te vragen of F=securue van Casema goed verwijderd is??
Vergissing :o ik bedoelde een deel van de website van KIS
Ik vermoed dat er nog losse eindjes van dat programma :evil: rond zweven. Zal op internet kijken of er een programma bestaat om dit te verhelpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan