Kaspersky A-Hack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Gedag allemaal !
We hebben interesse in het KASPERSKY Anti-Hacker progr. temeer daar het in't NL is en qua prijs ook goed ligt.
Wij hebben verder NAV04 + SysWorks en momenteel de Free ZA .
Nu hoorde ik echter dat Kaspersky niet zou functioneren met onze Belgacom ADSL ? en ook niet met de Win ME ?
Weet iemand hier meer over,want dat lijkt mij nu toch wel niet zo geloofwaardig.
Is de Kaspersky Anti-Hacker sowieso een aanrader ?

Bedankt,Greetz
ERIC

Cable, geen nav. NAV is een bedroevend product, zelfs het gratis AVG presteert beduidend beter.

Ok... dus bij U op ME werkt Anti-Hacker ! !
Mijn vrouw is nog effe op de doos gaan kijken en daar staat idd. vermeld dat KASPERSKY Anti -Hacker NIET werkt met ME ,noch met ADSL verbindingen !!
Nu begrijp ik er niets meer van,of is dat een andere dan normale versie en is ze daarom goedkoper (35€ Supermarkt):confused:

Nog iemand enige ervaring met ADSL en Anti-Hacker

HELP~~HELP

Mijn vrouw is nog effe op de doos gaan kijken en daar staat idd. vermeld dat KASPERSKY Anti -Hacker NIET werkt met ME ,noch met ADSL verbindingen !!
Nu begrijp ik er niets meer van,of is dat een andere dan normale versie en is ze daarom goedkoper (35€ Supermarkt)

De nieuwste versie wel

Geplaatst door Happyhippie
Gedag allemaal !
We hebben interesse in het KASPERSKY Anti-Hacker progr. temeer daar het in't NL is en qua prijs ook goed ligt.
Wij hebben verder NAV04 + SysWorks en momenteel de Free ZA .
Nu hoorde ik echter dat Kaspersky niet zou functioneren met onze Belgacom ADSL ? en ook niet met de Win ME ?
Weet iemand hier meer over,want dat lijkt mij nu toch wel niet zo geloofwaardig.
Is de Kaspersky Anti-Hacker sowieso een aanrader ?
Bedankt,Greetz
ERIC

Ben je heksemie?

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=182087

:o "Happyhippie" is me man van op zijn werk:o
'k zal het in't vervolg op 1 lid houden OK
:confused:

.... is dat een andere dan normale versie en is ze daarom goedkoper (35€ Supermarkt)

Geplaatst door egkok:
De nieuwste versie wel

:evil:
Nou Nee bedankt dan hoor,vindt dat consumentenmisleiding,in kl.lettertjes zetten dat deze Software niet werkt met ADSL,sorry Kaspersky,misschien werkt het wel met postduiven...
Wie biedt er nu moderne Software aan dat niet werkt op ADSL !!!
Dan zal ik toch mijn €'s aan iets anders moeten spenderen,ZA&Norton Firewall vindt ik niets,misschien Outpost want dat is het enige altern.in NL ?
Thanks allemaal voor jullie reactie

nEEM SYSTEM MECHANICS PRO 5 DAAR ZIT ALLES IN MET OA KASPERSKY!! DE BESTE

Geplaatst door Heksemie
ZA&Norton Firewall vindt ik niets,misschien Outpost want dat is het enige altern.in NL ?

waarom vind je Zonealarm en Norton geen goede firewalls?
Ze zijn prima alle twee hoor.

Geplaatst door saldos

waarom vind je Zonealarm en Norton geen goede firewalls?
Ze zijn prima alle twee hoor.

:confused: ZA hebben we een tijdje geprobeerd maar maakte steeds div. fouten op de Win ME en geeft weinig details van progs. als je niet weet wat te doen. Norton Firewall wordt door kennissen afgeraden,zij hadden er steeds problemen mee ?
Momenteel proberen we Outpost zonder probleem,is wel in NL,da's goed !
Eerlijk gezegd ik ken Outpost niet en dan begin ik te twijfelen aan z'n qualiteit,meestal zijn de bekende ook de beste nietwaar ?
T'zit namelijk zo,wij willen van WinMe naar Win2000Pro gaan omdat we veel crashes en probs hebben sinds z'n aankoop....daar we een Webje hebben draaien en het eigenlijk niet meer te doen is om wekelijks te kunnen up-daten ed. moet Me eraf.
Dus met de Win2000Pro gaat wel beter lukken en stabieler...
We hebben al NAV2004 en de Norton Syst.Works2004,verder komt Ad-awareSE/Spybot en Spywareblaster...nu zoeken we enkel nog een goede Firewall en daar zijn we nog steeds niet uit.
:(
Wij hadden graag een NL versie,niet te moeilijk,een degelijke bescherming en niet té kostelijk en dat blijkt niet zo makkelijk te vinden zijn....en moet draaien op ADSL hetgeen de Kaspersky Anti Hack dus NIET doet vlgs. de verpakking.
Onze oren staan nog steeds open voor jullie aanbevelingen......zijn er eigenlijk nog proggies die onmisbaar zijn ?,verder is het een doodgewone Familie-Pc zonder Kazaa,ICQ en andere P2P risico zaken erop !
Thanks all

:thumb:

Download de nieuwste versie van Kaspersky A-Hack met de AV. die doen het allebei met ME en later Kaspersky was er al toen ME uitkwam hoor. Ben je ook meteen van NORTON af want met dit proggie ben je nog niet klaar. Zit al een jaar of drie een lek in en daar komen ze nu pas achter. De updates komen ook veel te laat, bij Kaspersky om de 3 uur als je wilt.

Geplaatst door Happyhippie

:rolleyes: Kunnen we die ergens proberen tijdelijk ?
Is die gebruiksvriendelijk ?
Greetz

Helaas is het niet mogelijk om die uit te proberen.
En hij is gebruiksvriendelijk.

En zoals elke beveiligings software worden er soms lekken ontdenk die dan ook gelijk gedicht worden. Egkok heeft het namelijk hierover:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=182185

Maar dat hoeft geen reden zijn om Norton niet te nemen.

:( Wel zoals eerder gezegd de Kaspersky valt er helaas af want die doet het niet met onze ADSL zoals vermeld op de verpakking.

Ivm. Norton heb ik de vraag hoe dat zit met het verdere verloop enzo,moet dit ook worden ge-update en hoe zit dat dan,moet hier ook weer worden voor betaald zoals de NAV of heb ik het fout ?
Is het niet wat eenvoudig om aan te nemen dat één fabrikant heel uw Pc gaat beschermen zonder problemen,alles hangt dan af van Symatec alleen.
Spijtig dat je om Norton te proberen alweer eerst 60 € moet voor geven,t'is niet dat we zwemmen in de Euro's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan