Kaspersky&AVG conflict!

Status
Niet open voor verdere reacties.

phantom819

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2008
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede nieuwe virusscanner omdat ik over AVG 8.0 niet tevreden ben. Hij heeft zo iedere maand zijn kuren waardoor ik opnieuw kan installeren. Mijn oog viel op Kaspersky 2009 internet security. (trail-versie)

Het probleem is dat als ik hem probeer te installeren zegt kaspersky dat ik avg nog moet deinstalleren terwijl ik dat allang gedaan heb. Nu vraag ik me af of er een mogelijkheid is om AVG totaal van mijn computer te verwijderen zonder sporen, en hoe?

Mvg Phantom!:confused:

Hummm ik weet wel wat alleen daarvoor moet je betalen.. TuneUp Utilities 2008 is een programma dat je computer goed kan schoonmaken, versnellen en repareert. Met de bijbehorende progamma Tune Up Register Cleaner controlleerd hij alle register sleutels als hij daar een ongebruikte tussen ziet staan zoals de verwijderde AVG zal deze het als het goed is verwijderen. Probeer anders de trail version!!!

Groetjes Vetblad:thumb::thumb:

Gebruik AVG al jaren, nooit een (1) probleem gehad!!
Denk ook niet dat de problemen (conflict) daardoor veroorzaakt worden.
Uiteraard is het je goed recht om niet tevreden te zijn over een virusscanner:)

Grtz.

Ik ben nu bezig met de TuneUp Registery Cleaner.(trail) Ik hoop dat het werkt!

CrapCleaner heb ik al een keer gedraait maar die lost de problemen niet op.

Ik ben ook altijd tevreden geweest over AVG maar 8.0 vertraagd mijn computer sterk en ik moet hem iedere maand opnieuw installeren. Nu heb ik zoiets van had ik hem maar laten staan want op het moment heb ik bitdefender maar die werkt ook niet naar behoren bovendien krijg ik ineens allerlei virus melding (die dan wel geblocked worden maar goed)

De resultaten komen nog! alvast bedankt voor de reacties!

resultaat:
TuneUp Registery Cleaner werkt niet ondanks dat ik alle fouten verwijdert had.
Andere oplossingen??

AVG verwijderen zonder sporen: Your Uninstaller! 2008.
Wel betaalt, maar wie weet kun je er hier en daar wel aankomen.

Ja precies Your Uninstaller! 2008 heb ik ook en met dit programmaatje verwijder je bestanden en progamma's compleet. Eerst laat dit het programma uninstallen dan scant hij zelf nog even om de restjes te verwijderen. Zo zorg je erg voor dat Vista of XP snel blijft....

Wat je ook kan proberen is nCleaner. Dit progamma is iets uitgebreider dan CCleaner. Natuurlijk zitten hier geen virussen in:thumb: Maar als het niks is verwijder dan nCleaner met Your Uninstaller!2008 dat haalt het programma er compleet af en Your Uninstaller! 2008 raad ik voor all het uninstalleren van Programma's

Succes:thumb::thumb::thumb:

dankjewel, ik ga youruninstaller proberen. sorry voor de late reactie maar er waren even nog grotere problemen (virus.. :eek:) maar dat is nu opgelost! :D
Maar ik heb AVG al verwijdert bij gewone windows uninstall dus avg staat niet meer in de lijst..

Laatst bewerkt:
Vind je zo nog iets ?

Start > Zoeken > Alle bestanden en mappen > tik: AVG > Enter

Dat is van Age of Empires lll ; dat zou ik maar laten staan.
Weet verder geen oplossing :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan