Kaspersky en Grabit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romiam39

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2004
Heeft iemand ervaring hiermee. Ik gebruik Kaspersky 7 antivirus en grabit en iedere keer stop Grabit met downloaden. Heb alles in kaspersky al veranderd maar lukt me niet. wie heeft de juiste oplossing hiervoor.

Groet

Ik heb ook Kaspersky en Grabit gebruikt maar prima.
Waar concludeer je uit dat Kaspersky de boosdoener is?

ik heb hier ook nog nooit last van gehad:shocked:

zet hem eens uit dan en kijk dan nog eens.

Yep, ik wel .....
Je moet ergens aangeven dat downloads via Grabit okay zijn en dan heb je dat probleem niet meer. Ik zal even kijken waar dat is.

Klik rechts in je taakbalk met de rechter muisknop op het Kaspersky icoon en ga naar instellingen. Vervolgens ga je naar "dreigingen en uitzonderingen" en daar klik je op de button "vertrouwde zone "
Eenmaal gedaan klik je op "toevoegen" en blader je naar ( bij mij althans) c/programfiles/grabit/grabit.exe en deze voeg je toe aan je vertrouwde programma's.
Klaar ben je. Kaspersky zal wat je binnenhaalt met Grabit niet meer scannen en je hebt ook geen last meer van vertragingen en stops.

Klik rechts in je taakbalk met de rechter muisknop op het Kaspersky icoon en ga naar instellingen. Vervolgens ga je naar "dreigingen en uitzonderingen" en daar klik je op de button "vertrouwde zone "
Eenmaal gedaan klik je op "toevoegen" en blader je naar ( bij mij althans) c/programfiles/grabit/grabit.exe en deze voeg je toe aan je vertrouwde programma's.
Klaar ben je. Kaspersky zal wat je binnenhaalt met Grabit niet meer scannen en je hebt ook geen last meer van vertragingen en stops.
:D

Laatste vraagje, heb je een vinkje bij Proxyserver staan of hij weg? En bij HTTP-verkeer moet het vinkje ook weg? Ik heb bij proactieve bescherming weggehaald omdat ik het idee kreeg dat het vertragend werkt.

Groet:D

Als je geen proxy gebruikt kun je het vinkje weghalen.
Bij http moet je het niet weghalen, of je moet willen dat het verkeer niet wordt gecontroleerd.
Proactieve bescherming vertraagt niet, het levert wel extra veiligheid en pop-ups op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan