Kaspersky gooit harrie potter eruit

Status
Niet open voor verdere reacties.

seppl

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2007
Hallo als ik de computer wil gebruiken voor een spelletje van harry potter(legaal) dan gooit mijn beveiligings programma (kaspersky) de computer op off en herstart de computer.Maar ik kan dan toch het spelletje niet opstarten.In de beschrijving bij de dvd van harry potter staat dat als er een anti-virus en crashpreventie programma`s draaien op je computer je deze moet afsluiten of uitschakelen voordat je de dvd van harry potter start.Maar ik weet niet hoe je KASPERSKY tijdelijk moet uitschakelen

Rechtsklik op het Kaspersky icoon (de letter K) en kies in het pop-up menu voor 'bescherming pauzeren'
Om kaspersky weer aan te zetten, doe hetzelfde maar kies dan voor 'bescherming hervatten'

onthou dan wel dat virusen,spyware en hackers vrij spel heben als je deze uit schakel.
ik raad je dan ook aan om even het internet verbinding te verbreken tot dat je het weer aan zet

Je kunt ook proberen om Harry Potter aan de ‘Vertrouwde programma’s’ toe te voegen via;
Instellingen->Dreigingen en uitzonderingen->Vertrouwde zone->(tabblad) Vertrouwde programma’s.

Een andere optie is; Instellingen->Bescherming->Comptabiliteit, daar een vinkje zetten en de pc herstarten.

kaspersky gooit harry potter dvd eruit

ik zal dit in ieder geval proberen .:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan