kaspersky of comodo

Status
Niet open voor verdere reacties.

gizmokke

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2011
beste...ben ik goed beveiligd met comodo?( firewall,antivirus en defence plus).ik heb nu kaspersky draaien maar het vertraagd myn pc enorm.heb begrepen dat kaspersky een top av is,nu wou ik weten als ik ook even goed ben beschermd met comodo?alvast bedankt.

Ik gebruik de AVG Anti virus en die ik gebruik is helemaal gratis en ik heb nergens last van en ik download heel veel. Misschien is dat ook wat voor jouw.

Comodo firewall en Avast free als AntiVirus, ben er heel tevreden over.
De beste beveiliging zit zelf achter de pc. :D

Laatst bewerkt:
comodo

ik wilde alleen weten als het totale pakket van comodo veilig genoeg was ter bescherming:d

Ow, ik heb het totale pakket van Comodo erop gehad maar om de een of andere reden (eerlijk gezegd weet ik het niet meer precies) vind ik Avast makkelijker te configureren/gebruiksvriendelijker.

Is veilig genoeg als bescherming......de virusscanner is niet zo fantastisch,maar de firewall en defense+ samen met de zandbak zijn dat wel.Een beetje gezond verstand en een sterke HIPS module zijn dikwijls beter dan een virusscanner....

Ik ben zelf geen fanboy,maar MATOUSEC
kan je misschien een beetje geruststellen over de capaciteiten van Comodo...

wat bedoel je met HIPS module?ja dat de av van comodo nog niet top is wist ik,maar omdat de defence plus module uitstekend is dacht ik dat het misschien geen probleem gaf dat de av niet zo goed was.spytig is dat kaspersky niet overweg kan met de defence plus van comodo !

Die spreken voor hun eigen commerciële straatje natuurlijk, het is geen toeval dat achter de "beste" die daar staan levensgroot staat "GET IT NOW!!!".
Aan die wat gratis zijn kunnen ze niets verdienen, dus verbaast het me niets dat ze hun eigen ratings hebben gemaakt! :D

Laatst bewerkt:
ok thx voor jullie reacties.dan ga ik het totale pakket van comodo installeren en kaspersky verwyderen.:thumb:

Best eventjes HIER wat hulp halen... ;)
Kaspersky kan een ellende zijn om te verwijderen,en de achterblijvende registersleutels en files kunnen andere veiligheidsprogramma's in de war brengen...

@roadworker
Ik wil niet slimmer overkomen dan ik ben maar als ik op de freeversie-link klik dan kom ik op dezelfde site uit als van de proversie-link (PURCHASE).

Laatst bewerkt:
Inderdaad,Mik....niet verder gekeken dan m'n neus lang is...:o :o
Maar het blijft een feit dat er een paar goeie freeware versies in de top ranking staan..:)

heb comodo geinstaleerd.de av moet ik het handmatig updaten of gebeurt het automatisch?

Geeft niet hoor dat overkomt mij ook wel eens, laten we TS maar verder helpen. :D
Update:
Automatic updates for the most current virus protection. Bron: Comodo

Laatst bewerkt:
Op deze pagina zie je welke Anti-virus/Anti-Malware programma's de meeste nieuwe malware detecteren. (Meer informatie over de samples die getest worden is hier te vinden)
De informatie is afkomstig van de Virustotal resultaten en wordt elke 24 uur ververst. In de top 10 vinden niet veel veranderingen plaats. Soms staat een product de volgende dag een plaats hoger of lager.
Een 100% score is niet mogelijk, mede doordat er ook bestanden worden getest die geen malware blijken te zijn.

Wanneer je die resultaten bekijkt zie je dat Kaspersky veel meer malware detecteert dan Comodo.
Het beste kun je zelf een goede antivirus en een goede firewall kiezen, die hoeven echt niet van hetzelfde merk te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan