• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kassa syteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

inside

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2008
Ben al een tijdje bezig om een kassasyteem te maken in excel 2007

en of het ooit lukt? ik ben al aardig op weg als het om de structuur en uitstraling gaat.

maar ik stuit nu op een probleem.

concrete vraag:

in blad "invullen" heb ik een prijslijst staan

kolom a b c d e
1 1/2 1/8 artikel Totaal

de aantallen van1 1/2 en 1/8 worden door een macro op het eerste blad van het betreffende artikel verhoogd met 1. Dit gebeurt elke keer wanneer je op de knop van het art drukt

2 x drukken en het aantal is dus 2

op het eerste blad die noem ik "hele" wil ik graag wanneer er op de macro button is gedrukt

die regel van blad invullen t.m kolom e
ook op blad "hele" hebben staan in onder kolom a t/m e

Maar wanneer er twee keer wordt gedrukt dan ook ik hoop dat ik het goed heb verwoord
alvast bedankt groet hans

Laatst bewerkt:
Inside, Het maken van een kassysteem is géén kattepis! Excel lijkt me uberhaupt niet het juiste pakket om zoiets op te zetten als het voor (eigen) commercieel gebruik is. In dat geval is Access een betere keuze.
Voor wat betreft je vraag moet IK je helaas mededelen dat ik er weinig van begrijp. Heb je niet de mogelijkheid om het 'resultaat tot nu toe' hier te plaatsen met daarin je vraag? Dan krijg je waarschijnlijk meer reacties.

Groet, Leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan